The Diary Game : 28/01/2022 : Look At My New Household Appliances!

in Steem-BRU (BY-RU-UA)2 years ago (edited)

Привіт, молодь🙂🙌
Бо ми всі молодь незалежно від віку, вважаю. Адже старі люди криптоблоги не ведуть! Отже всі ми – молодь, і дуже навіть прошарена😌

Сьогодні був (і досі є) класний, плідний день. По-перше, через прогресуючий ковід в нашому офісі, сьогодні нас відправили на віддалений режим (yummy, home office!😋). Тому я вчора дозволила собі аж до третьої ночі дивитись фільм ("Ангели і демони" із Томом Генксом). А сьогодні легенько так продрихла аж до 11:15. Розбудив мене дзвінок служби доставки Епіцентру: сказали, що за годину привезуть мій красивенький холодильничок, мою класнючу пралочку, мою гарнюню варильну поверхню і мою симпатичну витяжку🥰

Мийка була якраз вдома (вчора купила і приволокла), тож я швиденько зібралася, викликала таксі, завантажила в машину мийку і наш пилосос — щоб пропилососити на "об'єкті", та й рванула. Вантажники якраз вже підняли всю техніку до дверей квартири, тож я тільки відкрила двері і показала, куди розставляти😊

20220128_123451.jpg
Симпатична витяжка ☺️

20220128_140044.jpg
Класнюча пралочка 🙃

20220128_131900.jpg
Красивенький холодильничок 😇

20220128_124519.jpg
Трошки мийки видно

20220128_123948.jpg
І трошки електричної варильної поверхні

Я скептик щодо індукційних варильних поверхонь, як і щодо мікрохвильовок. Бо недарма ж ці всі штуки забанені в скандинавських країнах. Я скандинавам щодо збереження свого здоров'я більше ніж довіряю. Тому в моєму домі ніколи не буде індукційки. Мікрохвильовка то є, але то Грішчина, а я намагаюся нею не користуватися.

Скориставшись тим, що я вже на "об'єкті", вирішила провести додаткові заміри. Наприклад, отут, біля вхідних дверей, можна обладнати якусь вузеньку поличку під ключі та інший дріб'язок:
20220128_140326.jpg

Також я ретельно виміряла нішу, де "живе" інтернет:
20220128_131710.jpg

Винесла трохи сміття (далеко не все):
20220128_135733.jpg


А ще мені в голову стукнула неймовірно цікава ідея. Продати двушку і купити на гроші (па-ба-ба-бам-па-бам!) трьошку. Як думаєте, варто? З цими думками я живу вже кілька днів, тож не витримала і зайшла в офіс забудовника, попитала про ціни. І виявилось, що ціна за готову двушку плюс-мінус така ж, як і інвестиція у трьошку (яка буде готова через 1,5 року). Що думаєте? Варто чи ні?.. Ви б ризикнули обміняти готову меншу квартиру в єбенях на ще неготову, але більшу квартиру і в хорошому місці? Чи варто ризикувати?..

Дякую всім, хто напише, що думає про такий план💓 І просто всім, хто прочитає або апне❤️‍🔥

Sort:  

Почему бы и нет?)

 2 years ago (edited)

Ага, только из-за риска недостроя))))

У вас нет закона, который бы защищал от этого? В России недавно приняли, после чего все дома резко достраиваться стали)))

 2 years ago 

Нету такого закона, только законопроект :)

 2 years ago 

Мне кажеться пока стоит не рисковать. Со временем потом можно и подумать над вариантом

 2 years ago 

Та просто пізніше ціни на 3-к виростуть, і будуть непідйомні. Ну і доведеться отримувати невдовзі право власності на двушку, і тоді 3 роки її продати не зможу, інакше податок 18%.
Тому саме зараз або ніколи🤷‍♀️

 2 years ago 

Какие приятные хлопоты!)))) А на счёт твоего вопроса - тебе решать самой! Лично я бы не стала рисковать в это смутное время!))) Не зря же поговорка гласит: "Лучше синица а руке, чем журавль в небе"!))))))

 2 years ago 

Час в правда непростий! Але мені злається, що доленосні рішення мають прийматися саме в непростий час :) Але звісно ж Ви маєте рацію

 2 years ago 

Я вообще человек нерисковый - ВЕСЫ))))

 2 years ago 

Як і моя мама:) Я завжди щось зроблю (куплю тур на край світу або залізу в іпотеку), а потім вже її м'яко проінформую)))

 2 years ago 

Мамы - они такие!)))) Переживаем за вас, а как же?!)))

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.
default.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59740.56
ETH 3011.58
USDT 1.00
SBD 3.79