THE DIARY GAME : 25/03/2021 : My Birthday 🥳

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

20210325_123835.jpg
Typical birthday girl


Yeeehow, я виросла ще на рік🙂 І навіть встигла забацати селфі на дискотечній локації в офісі (за кілька годин її вже зачинили на ключ).

І так, 34🥳 Грішка розбудив вранці, вручив подарунки (вертикальну мишку і ще один секретний😛). Я ще покимарила трохи, і теж почала збиратися. День народження не скасовує купу термінової офісної роботи.

Колеги порадували: купа обіймів, поцілунків, щирих слів (ні, ковіду ми вже не боїмось, ніяких дистанційних вітань😉).

Лєнка подарувала бомбезні тарілки, про які я кілька разів казала, що вони шикарні:
20210325_194754.jpg
Вже вдома їх сфоткала

Дімчик приволочив величезний і мегадорогий букет (мене весь день тролили, що такий шикарний букет навіть чоловік дружині не подарує, тому він не просто так😛). Але я знаю, що то від щирого серця, бо в нас з Дімчиком свої взаємовиручалки😉

20210325_191241.jpg
Букет від Дімчика

Паша подарував ніжні тюльпани:
20210325_191259.jpg

Владуся залишила мені на столі суперщиру записку з вітаннями і колекцію шкарпеток зі смішними написами:
20210325_201510.jpg

Компанія подарувала мені фікус! Тепер візьму участь в конкурсі @knopka145🌱😌

20210325_113147.jpg
Я з моїм новим зеленим другом

20210325_191315.jpg
Отак красиво на моєму робочому місці 🥰

Прийшла додому, а мені ще Грішкіна колега Наташа передала подарунок (ми раніше жили певний час на одній житплощі, довга історія):
20210325_195208.jpg
Скраб для тіла, гель, мочалка, маска для обличчя

Потім ми вечеряли під винце, хавали морозиво. А потім мене на вайбер набрала подружка Юлька з Канади... і ми протараторили дві години🙂 І так пролетів час. Вже маю бігти в душ і на бокову.

Всім добраніч, друзі!


Дякую усім, хто підтримує нашу спільноту: учасникам, @steemcurator01, іншим кураторам та просто читачам 🤍

Sort:  

Happy birthday !

 3 years ago 

Thank you💛🥳☀️

Happy birthday...

 3 years ago (edited)

С Днем Рождения!
Желаю отличного здоровья, счастья, любви, успехов и всего самого хорошего!

 3 years ago 

С днеееем рождения!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Желаю всех благ!!

Фото с фикусом ооочень мне нравится.
Такой высокий и зеленый. :)
Настоящая растительность.

И тюльпаны тоже очень приятные и симпатичные.

 3 years ago 

Дякую, Льошик!☀️🌱

 3 years ago 

О-о, вітаю вас з Днем Народження! Бажаю, крім всього іншого, що вам точно набажали, ще й творчого натхнення - щоб і на пости в стіміті вистачало, і на книжки, і на роботу! 😄

 3 years ago 

Дякую, Тарасе, дуже круте побажання! Всіх гараздів навзаєм☀️

Так вот оно в чём дело!
Ну...
С Днём Рождения!!!
Счастья, радости, здоровья, кекса, карьеры, всего-всего самого наилучшего!
Чтобы всё у вас было и ничего вам за это не было!
@steemcurator01, такое событие надо поддержать!

 3 years ago 

😃☀️ дякую за прекрасні слова! Хай вертається сторицею!

 3 years ago 

С прошедшим днем рождения. Счастья и по больше здоровья.🎁🌹🌹🌹

 3 years ago 

Дякую ☀️☀️☀️

С днем рождения, красотка!:))я б жила в такой диско-зоне:))подарки шикардосные, я считаю праздник удался!;)

 3 years ago 

Спасиииибоооо! Сегодня продолжение, еще немного подарков буде, ахах☺☀️

 3 years ago 

Красавица!!! Фея среди цветов и шикарных подарков!!! Поздравляю от всей души!!! Здоровья, любви, счастья и всего самого доброго, светлого и прекрасного!!!

 3 years ago 

Валентино, дякую від усього серця!☀️☺❤

 3 years ago 

Моя девочка! ТЫ -

 3 years ago 

дякую, братчику :) дуже приємно!

 3 years ago 

Вы отлично смотритесь с фикусом Бенджамина)

 3 years ago 

Франкліна?😛

 3 years ago 

Очень похож на вечнозеленого американского президента)) Вот бы на деревьях рос)

 3 years ago 

😃

Coin Marketplace

STEEM 0.21
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 67164.91
ETH 3518.77
USDT 1.00
SBD 2.71