The Diary Game : 21/11/2021 : 🥂Club75 : Apartment Renovation

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Хочу детально записувати хроніки ремонту квартири-студії. Потім буде цікаво почитати. А оскільки сьогодні я займалася майже тільки ремонтом, і майже увесь світловий день, то запишу це в щоденник.


Отже, я прокинулася пізно, близько 11 дня. Неспішно попила каву, а Грішка вошкався на кухні з чимось. Я думала, манку варить. А він, виявилося, робив місо-суп! Не варив, а саме робив, бо придбав для нього вже готові компоненти, і тільки двічі заливав їх кип'ятком. А це: варені креветки, тофу, гриби муер, листя норі, кунжут, соєвий соус та ще якісь там різні суміші.

Супчик був дуже смачним, але, на жаль, не сфотографувала.

Близько 13 години мені написав Максим (майстер з ремонту, який працює на квартирі). Сказав, що перший етап робіт готовий, можна йти приймати. І розплачуватися з ним, відповідно. Назначили зустріч на 14:00.

Я розплатилася з Максимом (перший платіж — 500 USD). А він сказав, що не вистачає ще одного профіля для монтажу гіпсокартону (довжина профіля — 3 метри), а також варто купити металеві чи пластикові кутики, які підуть на кути гіпсокартонного короба у ванній. Адже короб буде облицьовано керамічною плиткою, а оскілька я трохи лузерка і вибрала якусь дурнувату плитку на стіни (в якої зріз не 90 градусів, а під трохи тупим кутом), то вимурувати кут плиткою буде проблематично.

Коротше, я вирішила, що зараз же піду в торговий центр "Епіцентр" і все те принесу: профіль 3 метри і 2 кутики по 2,70 метра. Все одно додому до нас прийшов майстер по вікнах і замінює тупо всю віконну фурнітуру (бо нестримно дує і пропускає холод, Грішці несила вже було терпіти, оскільки його комп'ютерний стіл якраз під вікном). Тож вдома дубак, і нема чого туди спішити.

Поки я йшла в Епіцентр, Максим настрочив мені у вайбер ще маленький список покупок:
– укріплювач для міжплиткових швів
– маркер будівельний
– гідроізоляція (мастика) і гідроізоляційна стрічка
– хрестики для укладання плитки 1 мм і 1,5 мм
– пензлик # 50
– шпатель м'який для затирки швів між плиткою

Шукала я те все по Епіцентру довго, бо дуже багато людей було і мало продавців-консультантів (справжня проблема, яка ніколи не вирішується). Але успішно купила намічене. Чек: 1840 грн.

20211121_162354.jpg
Несу з Епіцентру покупки — товари для ремонту

Дорога пішки зайняла 30 хв. — десь так само, як і до мого дому. Через довжину профіля везти його на транспорті було неможливо, а викликати таксі-мікроавтобус — тю, нема дурних.

Про прогрес робіт можна судити з наступних фото⤵️

20211118_200648.jpg
Піддон для душа, щойно зроблений. 18.11.2021

20211121_140814.jpg
Піддон для душа, повністю висох. 21.11.2021

Ще Максим за ці 2 дні, що мене не було на квартирі, утеплив пінополістиролом балкон, поштукатурив його⤵️

20211121_140746.jpg

В четвер ввечері, під час мого позаминулого візиту, я принесла ще стики для підвіконь (їх три буде на балконі) і тепловентилятор: щоб стіни швидше сушились⤵️

20211118_200641.jpg

Загалом, я дуже задоволена роботою Максима (здається, я вже це писала минулого разу). Але напишу ще й наступного, чого ні. Якщо людина круто робить свою справу, то хвалити треба:) Навіть якщо тут, де він не бачить:)

І традиційні фото краєвиду з 25-го поверху (ох, моя улюблена рубрика)⤵️

20211121_141619.jpg

20211121_141605.jpg

На цьому все, друзі, давайте готуватись до натхненного нового трудового тижня. Peace and love!

Sort:  
 3 years ago 

Юлечка, я очень рада, что ты стала больше писать! Очень люблю читать твои посты!)

 3 years ago 

Спасибо, Кать🌟

 3 years ago 

Круто, стройка века продолжается)), а всё самое интересное ещё впереди...

 3 years ago 

І найвитратніше)))

 3 years ago 

Это точно))

 3 years ago 

Юль! Ты такой ремонт сделаешь, что сама захочешь здесь жить!)))

 3 years ago 

Я вже хочу!!! Але треба вигнати мужа))))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61726.97
ETH 2392.47
USDT 1.00
SBD 2.60