🎈The Diary Game🎈17/12/2021🎈І ще трішечки про ремонт

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Хеллоу! Авантюрний був деньок — вчорашня п'ятниця😃 Я стільки всього встигла, що аж пишаюся собою🤭

Найперше, я вирішила, що двері з коробами та лиштвою і камінцеві штукатурки (5 відер по 25 літрів + ґрунтовка) ми з Грішкою і самі перенесемо, нафіг платити за вантажників. А по-друге, чого б не зробити це в робочий час? Грішка міг, я могла. Тож він під'їхав в "Епіцентр", а я вже попросила навантажити товар на візки, щоб тільки вивозити. Замовили вантажне таксі.

Так, носили — аж зіпріли, але це не щось мегаважке.

20211217_174055.jpg
Ось мої молочні красиві дверцята 😃

Майстра на об'єкті не було. Ну, він переді мною не відчитується, працює, коли зручно. Хоче — робить собі вихідний. І це правильно! Бо це основна робота людини, і тут на знос не можна, бо що залишиться від тебе через рік чи кілька років?

Я чому про це згадала. Бо коли батько з родичем робили нам минулий ремонт, то вони вставали о 6 ранку, і були на об'єкті до 21 чи навіть 23 години. Без вихідних. Правда, вони всього-то на днів 8 чи 9 приїздили (по два рази). Але все одно. То була робота на знос. І знос зачіпав не лише їх, а й мене. Адже в 23 год. їх треба було зустрічати гарячою вечерею.

20211217_174244.jpg
Красиво зароблені шви на плитці на "кухні"

Мені ця квартира починає дуже сильно подобатись😏 Хотіла відремонтувати на тяп-ляп, але по факту ретельно обираю кожен шурупчик. І майже завжди беру категорії товарів вище середнього (щоб якісне було). Коротше, роблю, як для себе. Обов'язково поживу там кілька днів перед здачею квартирантам. І ще в планах після завершення ремонту:

  • запросити туди батьків на вікенд, хай би теж подивились;
  • влаштувати там 2 чи 3 вечірки для різних друзів; можна з ночівлею.

20211217_174121.jpg
Майстер склав мішки з будсміттям в коридорі

Після нашої оборудки з вантажоносінням Грішка пішов додому, а я повернулася на роботу. В нього більш-менш вільно, може йти за потреби раніше (головне — не зловживати). В мене ж вхід-вихід по бейджу, все фіксується у системі і за довгу відсутність в офісі треба звітувати.

Але я ще встигла ввечері на 30 хв. зганяти в спортзал (мало мені було фізичного навантаження), і всю роботу доробила.

20211216_175213.jpg

Вже під кінець робочого дня на офіс прийшла розсилка з відділу кадрів: пишіть, мовляв, заяви на зимові відпустки. Ми ж собі думали, що буде 10 днів, з 31.12 по 9.01 (святкові дні часто ігноряться). Але ніт. Кадри написали, що цьогоріч нам взимку дають 14 днів, з 30.12 по 16.01.

20211217_184907.jpg

Звісно, це все примусово, взяти менше днів відпустки не можна. Тобто, можна, але вона згорить. І ні, грошову компенсацію за неї не видадуть.

Я не знаю, що ж буде літом тепер. Мабуть, 10 днів (раз зараз 14). Ех. Ненавиджу такі мутки. Але всім, кого не влаштовує, кажуть десь таке: вихід у нас он там.

20211217_203131.jpg

Повертаючись додому через торговий зал, побачила цю сову. Така прикольна. Подумала, що хочу зробити схожу, але своїми руками. А раптом😬

Sort:  
 3 years ago 

Ох, непоседа!))) Представляю, какая у тебя будет квартира!)))) Мои снимали однокомнатную, когда ездили на Конкурс в Киев... Хотела тебе сбросить, а потом передумала.))) Сова класснючая, дерзай!!!)))

 3 years ago 

Простенька, але акуратна, сподіваюсь)))

 3 years ago 

Ремонт это хлопотное дело.

 3 years ago 

На якомусь етапі приємне:)

 3 years ago 

Такий позитив лине від твого поста!
Чудово, коли в житті є розвиток )

 3 years ago 

Це більше про намагання все встигнути, але і розвиток є, так :)

 3 years ago 

майже завжди беру категорії товарів вище середнього
я теж)) вірніше вище мінімального, коли як, але я не про те

маркетологи про нас подбали... вініше н епро нас а про сіру масу, а себе до таких відносити не охота

виставляння цінників - та ще наука, і просто поставивши певну ціну можна нашим "вище середього" "крутити як циган сонцем"

 3 years ago 

Ну, я працюю в маркетингу і трохи шарю, які товари надміру розкручені, а які і справді коштують свого баблішка)

 3 years ago 

))))))) упс кого я зібрався "вчити"

 3 years ago 

та нормально, різні точки зору знати цікаво:))

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61829.34
ETH 2395.18
USDT 1.00
SBD 2.63