The Diary Game : 04/05/2021 : The Buns Day!

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

🍞🥐🥖🥯🥨 Привіт усім любителям булочок, рогаликів, пасочок, багетів, батонів, хлібчика, пончиків, тортиків, пиріжків, кексів, тістечок, круасанів! 🥨🥯🥖🥐🍞


Минулої ночі я спала у потязі, адже поверталася з Кам'янця-Подільського. І все, про що я могла думати, — це про запашні пасочки у мене в сумці, під нижньою полицею🥰 Дуже хотілося з'їсти одну прямо посеред ночі!

Мама спекла 39 пасочок, тому мені дісталося аж 3. Крім того, я об'їдалася пасочками і у батьків вдома. І так, щоб ви краще налаштувалися на пасковий лад, покажу спершу випічку на нашому великодньому столі:
20210502_114423.jpg
Пасочка — справа рук моєї мами-домогосподарки 😌

На 39 пасочок мамі знадобилось 50 яєчних жовтків + 20 цілих яєць. Тіста було так багато, що тато також допомагав вимішувати.

Але я відхилась від теми. Коротше, всю ніч я думала про пасочки. А вранці ми з Грішкою вирішили, що дуже-дуже хочемо прямо з поїзда і у Макдональдс. Тож туди і заскочили:
20210504_093515.jpg
Кава і макмафін

Запашна, тепла булочка макмафіна одразу підняла мені настрій на весь день. Ну, люблю я їх — булки ці. І пости про них писати обожнюю🤗

Поки ми снідали, з торби на мене все поглядала мамина пасочка:
20210504_093019.jpg
Зліва видніється, маленька

Примчали додому на Uklon'і, закип'ятили чай, і нарешті я її розрізала! О, райська насолодо!
20210504_120802.jpg

Потім я робила пост на @steem-bru (список із учасників трьох країн), працювала над лендингами акцій (сьогодні в мене робочий день на віддаленому), трошки допомагала Грішці з прибиранням (йому приспічило прямо сьогодні).

Далі по плану було булко-вуду: практика втихомирювання людей за допомогою магії булочок. Для цього я обрала тостовий хліб, щоправда: його вже не треба було нарізати. Показую тьюторіал⤵️

20210504_155007.jpg
1 беремо хлібобулочний виріб

20210504_155115.jpg
2 формуємо чи вирізаємо з нього фігурку людинки

20210504_155200.jpg
3 Загадуємо собі, кого символізує фігурка

20210504_155314.jpg
4 Пишемо кетчупом першу літеру імені того, кого символізує фігурка

20210504_155338 (1).gif
5 Завдаємо удару зубочисткою, наспівуючи булочну мантру (слова секретні)

20210504_155420.jpg
6 Втикаємо у фігурку ще кілька зубочисток!

А тепер йдемо в чат перевіряти, чи булочне вуду спрацювало. Вау, ЦЕ ПРАЦЮЄ!!!
Screenshot_20210504-185837_Telegram.jpg


Всім смачного вечора🤤

Sort:  

Я после увиденного буду знать к кому обращаться за практиками Вуду)))

 3 years ago 

))))))

Растаяло его холодное сердечко💙

 3 years ago 

Магія🥰😇🔮

Жесть)

 3 years ago 

Все закінчилось добре🥨😽

Слава Вудде)))

 3 years ago 

какая красивая тарелочка выбрана для расправы ))

 3 years ago 

алтарь))))

 3 years ago 

Остро)

 3 years ago 

🔪🍞 ))

 3 years ago 

Я тоже пасхи люблю к чаю. Но увы с выпечкой у меня проблемы. То последние оода покупаем. А так бабушка пекла нам

 3 years ago 

я теж сама не печу, нема часу на це. і не люблю куховарити)

 3 years ago 

Булко-Вуду удалось?!))) Ой, ржачки, насмешила ты меня, Юльчик!!!))) А пасочки какие шикарные!!!))) Я их обожаю, да и всякую выпечку!!!))) И это так по мне заметно!)))

 3 years ago 

вчора був настрій повитворяти)))
та я теж не можу без тіста!))) воно настрою додає! якщо данці - найщасливіші люди в світі - рекордсмени по поїданню солодкого, то не мені засуджувати вуглеводи))))

 3 years ago 

И не говори, Юлечка! Не зря же актуальна фраза: "Хорошего человека должно быть много...")))) Честно скажу, я бы по этому поводу не заморачивалась, если бы не искусственный сустав, гарантия на который 8 лет. А уже прошло 5,5 лет...)))

Я падцталом)))

 3 years ago 

🤣🤣🤣

Паски ела бы вот каждый день, но увы сама уже как булочка)). Весёленький ритуал получился)

 3 years ago 

Сьогодні в мене вже буде борщ у пості, до речі))) Пасочка більше не лізла)

 3 years ago 

Домашняя выпечка самая вкусная!!! Я сама ещё не пекла булок, но я думаю, что к 40 годам я созрею😂

 3 years ago 

Я точно не созрею, не люблю готовить чет)))

 3 years ago 

Я тоже не люблю, но приходится!

 3 years ago 

Не факт!!! Я пеку - исключительно для детей !!! Выпечка - вообще не мое😊, как было, так и осталось. Купила себе хлебопечку и при необходимости там тесто делаю...