STEEM PLANTS CONTEST | Stage 18 | Mom's Dichondra

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Приїхала до мами, а тут якісь джунглі😃 Все зелено, що аж дух захоплює. Але на фоні інших рослинок одразу виділяється дихондра: вазон із довгим, аж до підлоги, "волоссям":
20210822_142352.jpg

Мама в шоці: не знала, що рослини виростуть такими величезними. Саджала манюсінькі насінини, а тут кінська грива, русалоччина пакля, зелений водоспад😅

Каже, прийшла до того самого продавця, у якого купила насінини, показала фотографії гігантика. А продавець не повірив! Бо в нього вдома з тих насінин виросло щось маленьке і невиразне

Тато теж любується дихондрою, каже: "Ану сфотографуй мене":
20210822_161533.jpg

Ну добре, добре, і я сфоткалась із цією чудо-рослиною:
20210822_161550.jpg

Таких вазонів у мами аж шість: чотири висить обабіч вхідних дверей👇
20210822_174025.jpg

А ще дві висить недалеко від воріт👇
20210822_142715.jpg

Це багаторічна рослина, але у нас зиму не переживе. Мама каже, немов виправдовуючись:
— Так і буде висіти до перших заморозків. А що я можу вдіяти? В хату забрати не зможу, немає місця. До стелі ж не підвішаю...

Дихондру використовують у Західних країнах для озеленення територій: вона утворює рівномірний зелений килим на землі. Але оскільки у мами рослина росла у вазонках, дихондра "пустила коси" донизу.

Мама одразу попередила:
— На наступний рік ти мусиш знайти мені насіння дихондри сріблястої!

😆 Я така рада, така рада.



ЦЕЙ ПОСТ НАПИСАНО НА КОНКУРС STEEM PLANTS CONTEST by @knopka145 🪴

Sort:  
 3 years ago 

Какие все растения красивые)
Особенно дихондра)
Но еще красивей мама с папой) И Юля)

 3 years ago 

Дякуємо, Ірино😊😇

 3 years ago 

Какой красивый дом и какие красивые люди!

 3 years ago 

Віууу, дякую:)

 3 years ago 

Ничего себе Дихондра, я таких больших не видел раньше.

 3 years ago 

Так і я ні)))

 3 years ago 

Как же хорошо то)) можно поехать туда где всегда рады, где всегда ждут. Здоровья вам всем!

 3 years ago 

Спасибо, взаимно: здоровья и радости Вам!☀️

 3 years ago 

Поразительное растение! А родители - добрые:) Кстати, как мама отреагировала на татуировку, увидев ее вживую? Все ок?)

 3 years ago 

Спасибо:)
Я не показьıваю, чтоб не дразнить ее))))
Папе прказала, он посмеялся (зная, что она — причина мамкиной истерики)😅

 3 years ago 

В первый раз вижу такое растение!))) Но ваша семья в украинских вышиванках - просто потрясающе выглядит!!!

 3 years ago 

Дякую))) Проводили невеличку фотосесію, все таки 30 років відновлення Незалежності після завтра😊

 3 years ago 

Да, дата серьёзная! Были бы изменения в лучшую сторону, и побольше!!!))))

 3 years ago 

Круто смотрятся! Мне кажется цветы растить главное с любовью! Вот у мамы все растет, у меня даже кактусы вянут)))

 3 years ago 

Мама обожает растения, а я в нее не очень пошла😄

 3 years ago 

О коллегу нашла =)

 3 years ago 

какие прикольные ... цветы)

 3 years ago 

Джунгли)

 3 years ago 

Нечего себе цветок.

 3 years ago 

В ріст людини! І це я 174 см)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63195.68
ETH 2615.38
USDT 1.00
SBD 2.74