My First Independent Journey Contest | Helsinki, Finland, 2017

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Я довго думала, яка ж моя подорож була цілковито independent. В табір на море в 10 класі? Ні, там були супроводжуючі, група дітей. Вперше за кордон в Угорщину на першому курсі університету? Теж ні, там нас їхала ціла компанія, і з турфірмою. Моя поїздка в Берлін? Теж ні — в Берліні мене чекала тітка. В Балтійські країни? Ні, туди я їздила хоч і без знайомих, але організованою туристичною групою. В Грецію на літературний фестиваль? І це не підходить, бо в Афінах мене зустріли організатори.

Отже, у моєму житті була тільки одна-єдина цілковито незалежна поїздка: у Гельсінкі, Фінляндія. Без батьків, без друзів, без туристичної групи, гіда. І на місці мене ніхто не чекав. Тобто, я просто сама купила квитки на літак, забронювала гостел на booking.com, і поїхала. І сама блукала столицею Фінляндії 2 дні. Більш independent просто не буває.


FB_IMG_1617134368622.jpg
Я біля Балтійського моря, селфі


В мене тоді була депресія. Медично не діагностована, бо по допомогу я не зверталась. Але впевнена, що тільки так можна було назвати ті місяці повного морального краху. І тому я творила дивні речі. Ця поїздка — одна з таких речей: нікому нічого не сказати, вимкнути телефон і сісти в літак (і ще й у день свого народження, коли всі тридзвонили).

Більше я так не роблю :) Але тоді мені і справді сподобалось — побути на одинці із собою та Північним містом, поблукати без навігатора (лише з паперовою картою) похмурими березневими вулицями, відчути якусь новизну...

Оскільки в Гельсінкі я прилетіла в день свого народження, то подарувала собі вечерю в ресторані. Досі пам'ятаю, що ці три шматочки оленини і морс із журавлини обійшлися мені у 42 євро :) Це було дуже дорого, бо навіть квитки на локост Київ — Гельсінкі — Київ коштували майже та само :)

FB_IMG_1617134302188.jpg
Куштую оленину в ресторані Ravintola Töölönranta


Оленина мені, до речі, не сподобалась. А от відвідини Hard Rock Cafe навпаки! Я навіть сфотографувала там цікавий мені музейний експонат: написаний від руки текст пісні — самим Куртом Кобейном!⤵️


Я, пам'ятаю, пішла там на Freewalking Tour — зареєструвалася на місці. І багато чого дізналася про Фінляндію цікавого. Записки якісь навіть робила для себе. Розкажу, що пам'ятаю.

🇫🇮 Фіни в основному – інтроверти. Загугліть "finnish nightmares". Цей комікс розкаже майже все. Навіть про те, чого у фінських автобусах по 10 кнопок "стоп" на 1 кубічний метр автобуса. Не розкаже тільки цього: фінська компанія Nokia взяла собі слоганом Connecting People тому, що віч-на-віч фіни говорити не люблять і ніколи не любили, трималися відсторонено, а з появою мобільних телефонів почали нарешті хоч якось спілкуватися.

🇫🇮 У Фінляндії більше 3 млн саун (на 5 млн населення!). Навіть на чортовому колесі на міській набережній одна з кабінок є сауною! Попаритись там тоді коштувало понад 200 євро, тому я не спробувала :) Пам'ятаю, гід казав, що сауна – єдине місце, де до фіна можна підсісти достатньо близько (не пробувала теж). Фіни свої сауни облаштовують і у звичайних квартирах, а культура відвідування публічних саун по-трохи занепадає.

🇫🇮 Найпоширеніші сувеніри у Гельсінкі – роги північного оленя, брязкальця з оленями. Найнаціональніша їжа – м'ясо північного оленя (оте, що я їла).

🇫🇮 Мумі-тролів вигадала фінська письменниця Туве Янссон.

🇫🇮 Фінські копи стріляють 5-10 разів на рік. це один з найнижчих показників у світі. взагалі, Фінляндія (а фінською — Suomi) є однією з найбезпечніших країн: ні дебоширства тобі, ні бандитизму. А навіть караоке-клубів не бачила. Де вони пишуть свій hard metal – чорт їх знає! Рок чула багато де на вулицях Гельсінкі, але лунав він тихо-тихо :)

🇫🇮 Фінляндія лідирує у світі по кількості розлучень. А все через холодність фінських чоловіків :) Цитата гіда збереглась: "Finnish men not kissing. And even not talking".

🇫🇮 У Фінляндії 2 державні мови – фінська і шведська. І всі написи дублюються шведською, хоча шведськомовних фінів тільки 6%... Але "завдяки" їм шведську мову вчать з 1-го класу усі громадяни Фінляндії. Так, так, шведськомовних фінів недолюблюють :) Зате англійською володіють буквально всі.

🇫🇮 Середня зарплата в Фінляндії на 2017 рік була 3500 євро.

🇫🇮 Фіни мають цікаве державне свято – день фінськості. Не день незалежності. А фінськості. Його засновник – Y.V. Snellman (Йо́хан Ви́льгельм Сне́лльман).


FB_IMG_1617134357557.jpg
Пам'ятник Сібеліусу. Попросила перехожих сфотографувати


Пост написано спеціально для конкурсу My first independent journey by @notannov

Sort:  
 3 years ago 

Круто, как в той песне - "никто не узнает где я "

 3 years ago 

Yeah!!!))))

 3 years ago 

спасибо за участие, очень интересно)

 3 years ago 

Спасибо 🙂

 3 years ago 

Круто!!!!

 3 years ago 

🇫🇮✌

 3 years ago 

Цікава мандрівка. А ще цікаво було дізнатись про фінів та слоган Connecting People 😃

 3 years ago 

Рада, що змогла щось цікаве згадати)

Сел и поехал... Вот это я понимаю!

 3 years ago 

І я! Ще б так)))

Если бы не карантин, то наверное и сейчас бы так легко? Или не?

 3 years ago 

Та зараз вже є сім'я, вимкнути телефон і не відчитуватись перед близькою людиною не ок) так само, як і тупо злиняти кудись :)

Кстати))) Завтра 1 апреля))) Шутка - самый огонь)

 3 years ago 

😅

 3 years ago (edited)

Действительно, совершенно независимая поездка)
Спасибо, узнала кое-что новое про Финляндию и финских мужчин)
Фотографии такие интересные.
А на первой - просто писаная красавица))

 3 years ago 

О, то просто нарощені вії )))

 3 years ago 

Вот это поездка!!! Увидеть столько в свой День рождения - это крутой подарок!!! Не то, что я "зайцем" в 7.5 лет за 60 км. от дома!)))) (Хозяйка конкурса даже не посмотрела пост!)))))

 3 years ago 

Були часи абсолютної незалежності)))
Подивилась, її комент перший :)

 3 years ago 

Когда ты выставляешь посты - я уже давно сплю!))))

 3 years ago 

Я вже й сама сплю!)))

 3 years ago 

какой странный памятник... похож на голос ветра и орган ))

 3 years ago 

Ага, "ансамбль из труб" )))

Клааасссссно! Ти тут така красуня! Молода, зелена, з блакитними оченятами)))!

 3 years ago 

А я зараз собі чогось більше подобаюся, ггг)))

Зараз ты уже трохи доросла). А тогда як дитёнок на фото)))

 3 years ago 

Hello. There's Newcomers' Community, they will guide you 🙌

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62233.47
ETH 2998.30
USDT 1.00
SBD 3.50