Мій красивий дружбан фікус

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

20210507_141119.jpg
Фікус зараз, у мене вдома

HNWT6DgoBc14riaEeLCzGYopkqYBKxpGKqfNWfgr368M9Uawec9wvEViHN2UAmtLKZbaDhs5G1ujXrQRkaCYDvA6ZxwxhAoEJZVBtE1YzkfLvwVCgjAGg87BZwU.png

Найпоширеніший вазон у наших широтах, ні? Здається, у моєї мами було за все життя фікусів 20. Вони чогось часто гинуть (повністю скидають листя, а потім сохнуть).

Але ця розповідь не про мамині фікуси, а про мій.

25 березня 2021 року телефонує мені секретарка-ресепшеоністка нашої компанії, і каже:
— З днем народження! Керівництво хоче вас привітати. Оберіть дарунок, будь ласка: букет квітів, орхідея у горщику чи фікус.

Не люблю зрізаних квітів, а орхідеї в мене чомусь всі позасихали. Тому фікус! Я пішла на ресепшн його забрати:
20210325_113022.jpg
Наша перша зустріч: фікус чекав на мене під стійкою. Сфотографувала цей момент спеціально для Steemit 😃

20210325_113147.jpg
І ще одна фотографія спеціально для Steemit: я і фікус робимо селфі в офісному туалеті 😄

Я вирішила не забирати вазон додому в той же день, а дати йому можливість поприкрашати собою моє робоче місце:
20210325_191315.jpg

Прикрашав він, прикрашав мій стіл, і раптом якогось чудового дня із зеленої крони впав... хробак! Живий хробак. Я трусанула вазон, і на поверхню столу посипалисить й інші хробаки — мертво-засушені. Оце так запара: я ж збиралась вже забирати його додому.

Але колеги порадили купити в відділі "Сад. Город" спеціальний засіб для боротьби зі шкідниками. У наборі йде 3 таблетки, які занурюєш у ґрунт, і щедро поливаєш вазон кілька днів підряд. Вода по-трохи розчиняє таблетки, рослинка вбирає ті ліки, і одужує, а паразити гинуть. Такий захист діє аж 50 днів з моменту занурення таблеток.

Я так і зробила, і за кілька днів рослинка повністю одужала: при струшуванні крони хробаки більше не сипалися😉

20210429_184252.jpg
Тиждень тому. Останній день фікуса в офісі. Ввечері він поїде до мене додому на таксі

Зараз фікус тимчасово стоїть на полиці під стіною (прев'ю). Але коли ми почнемо користуватися кондиціонером, вазони звідти перекочують кудись в інше місце.

HNWT6DgoBc14riaEeLCzGYopkqYBKxpGKqfNWfgr368M9Uawec9wvEViHN2UAmtLKZbaDhs5G1ujXrQRkaCYDvA6ZxwxhAoEJZVBtE1YzkfLvwVCgjAGg87BZwU.png

Пост написано для конкурсу STEEM PLANTS CONTEST Week 12 by @knopka145🪴

Sort:  
 3 years ago 

Що з хробаками зробили?))

 3 years ago 

😅 пообідала

 3 years ago 

Це смачно дієтична добавка)). Я з черешнями мабуть декілька кілограмів зжер 😆

 3 years ago 

А хто ж ні))) Бо черешнями на диво добре насичуєшся! А воно ж і ясно, там стільки білків...

 3 years ago 

Так, справді черешні нормально так підживлюють, а я то гадав чого))

 3 years ago 

Дуже скоро ця божественна комбінована їжа з'явиться на деревах і прилавках😄

 3 years ago 

привет твоему фикусу от моих брянских фикусов!

 3 years ago 

Прийвеут!)))))

 3 years ago 

Мощный фикус! Будет собой очищать воздух)
Хорошо, что теперь он здоровый, вылеченный)

 3 years ago 

Буду намагатись доглядати за ним)

 3 years ago 

Засихають мабудь бо стоять біля батарей
Крута футболка:)

 3 years ago 

В мами точно стояли по феншую, але все рівно "скопитілісь"😁

 3 years ago 

може той самий хробак?

 3 years ago 

Чудесный фикус! И, главное, без этой живой гадости!)))

 3 years ago 

Животінушкі були не в тему, так)))

 3 years ago (edited)

Пусть растёт на радость вам
Этот фикус - твой дружбан!!!)))

 3 years ago 

А у меня он задохлик почему-то!

 3 years ago 

У меня тоже будет, через пару мес.))

Красавчик фикус, прекрасно смотрится и в офисе и дома. Черви это конечно круто, я бы бежала за горизонт при виде хоть одного)))

 3 years ago 

Фсьо, червей больше нет, самоубились😄

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62924.41
ETH 2436.05
USDT 1.00
SBD 2.52