#IS MONEY IMPORTANT? 💰💰💰 Oczywiście, że tak!!!

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

підсумки-року.jpg
Я, в світі найдотичніших до мене брендів



Ми живемо у світі, де правлять бренди. Особисті чи корпоративні. А бренд — це навкологрошова історія, завжди. Тому комфортно жити із малою кількістю грошей не вийде. Принаймні, мені.

Коли в мене залишається всього кілька тисяч гривень у гаманці / сейфі, я почуваюся не в своїй тарілці, стресую, нервую. Комфортна сума, яка має залишатися у мене в сейфі — це хоча би 10 000 грн. Це така, щоб не чіпати, але хай завжди лежить для побутових потреб.

Інша справа — заощадження у валюті. Вони також мають бути, і це вже не на побутові потреби, а на трошки більші "проєкти". Саме завдяки заощадженням у валюті я змогла вкластися у нерухомість на етапі будівництва у травні 2020 року, і менше тижня тому вже отримати ключі від смарт-квартири. Тепер мої заощадження у валюті будуть по-тихеньку витрачатися на ремонт цієї квартири — достатньо дорогий, щоб здати її орендатору за нормальну суму.

Тепер у мене є ще заощадження і в криптовалюті. Найбільше, звісно, у Steem. Це, в принципі, всім вам видно у моєму Steem-гаманці. Зараз, коли курс Steem впав, сума зменшилась. Але на піку росту у квітні 2021 року мої заощадження у стімах вже досягали 13 000 usd, і дивитись на цю суму було дуже приємно і мотивуюче:)



Є принаймні три причини, чому мені потрібні гроші, і не у сумах прожиткового мінімуму. Ось вони:

🔸 Для лікування раптових хвороб — моїх і рідних людей.
Я була достатньо близько до стану, який загрожував моєму життю. І чітко побачила, що без грошей, надіючись на безоплатну медицину, в нашій країні хуй виживеш.
Те саме побачила на прикладі моєї бабусі, яка померла, на прикладі батьків мого чоловіка (вони померли теж, але перед тим лікарі витягли з родини всі гроші, змусивши навіть продати авто).
Тому достатня кількість грошей — це більші жанси довше пожити.
І заощадження у стімах, наприклад, я не роздумуючи би всі зняла в разі потреби вилікувати когось із дорогих мені людей.

🔸 Я не можу не подорожувати. Подорожі — напевно найбільша розрада мого життя. Правда, я не настільки люблю подорожі, щоб кинути все, і мандрувати все життя напроліт із протягнутою рукою :)
Для комфортних подорожей потрібні грошики. Ось так просто.

🔸 Хочу забезпечити собі пасивний дохід на старість років. Для цього треба багато-багато інвестувати. І краще — "розкладати яйця по різних корзинах". Але це вже мої фінансові плани, які поки у процесі формування, тож озвучувати не буду.



А ще мені важливі не лише самі гроші, але й моя здатність їх заробляти. Я б не змогла жити нормально і без тривоги, якби сама не являлась суб'єктом заробітку. Всі казочки про "папа багатий, а мама красівая" — це для мене якийсь жахливий жах і некомфортна психологічна ситуація. Ніколи б не хотіла у такій опинитись.



10% нагороди за пост піде на користь @steem-bru 🤱



Це був пост для конкурсу @vlad26 про гроші і їхню важливість :)

Sort:  
 3 years ago 

Ох уж эти бренды) недавно я увидел сумочку Versace, такая красота, надо где-то искать деньги)

 3 years ago 

О, такое меня не интересует, полько брендьı, приносящие пользу :)

 3 years ago 

И то верно, steem с btc больше пользы приносят.

 3 years ago 

Все три причины о необходимости денег очень мотивированы. Сними просто-напросто нельзя не согласиться. И ещё раз поздравляю с приобретением новой квартирки))

 3 years ago 

Спасибо, и тебе желаю достичь всего намеченного ;)

Да, цели очень важны, а без денег элементарно неуютно жить. Не то, чтобы без миллионов плохо, но прозапас должно быть всегда.

 3 years ago 

Золоті слова! З роками хочеться впевненості і зручностей :)

 3 years ago 

Умница, Юлечка! Очень правильно рассуждаешь - у тн вся жизнь впереди! Это мне нужно думать о сегодняшнем дне - завтра уже может и не быть!))) Я, конечно, утрирую, но "Пути Господни неисповедимы")))

 3 years ago 

Я теж не все відкладаю на потім, теж "Memento Mori". Намагаюся встигнути і теперішнім пожити, і про можливе майбутнє подбати)))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56615.57
ETH 2387.60
USDT 1.00
SBD 2.30