#MY SECRET DREAM | Пасивний дохід з нерухомості

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Привіт Владу, і привіт всім, хто читає👋

Моя маленька мрія з'явилася приблизно в перший же тиждень, коли я приїхала до Києва, вступивши в університет.

Розповідаю:) Ми з подружками вступили до Національного університету "Києво-Могилянська академія" у 2005 році. І в серпні приїхали до столиці шукати житло: одне на трьох. Пам'ятаю, як тепер, що з нами була моя мама і мама подружки Яни, а Віку її батьки доручили нам.

Наші батьки прикинули бюджет: квартира мала коштувати не більше 300 USD на місяць (щоб виходило по 100 USD на душу). І це мала бути двушка: одна кімната для навчання, одна — спальня.

Інтернету в нас тоді майже не було (принаймні, із собою, на старих мобільних телефонах), тож ми шукали житло за допомогою обдзвону оголошень в газеті Aviso. І що я хочу сказати? Ціни в 300 доларів ми не знайшли. Почали піднімати планку до 330. Але і на цій межі знайти достойне житло не вдалося.

Вдалося нам знайти квартирку за 350 доларів на місяць, коротше. І те, що платити треба буде не 100 usd, а 117 usd, було трохи проблемою: мої і Янчині батьки, на жаль, були дуже бідними.

Але ми не знайшли ніякого іншого дешевшого житла, і заселилися в ту квартиру за 350 usd на місяць.

Чому 117 доларів були критичними? Бо ці 17 зверху ми вже мали брати і оплачувати самі з тих грошей, що батьки твердо вирішили виділяти нам на місяць. І ця сума була 200 доларів. Виходить, житло зжерало 117, а на прожиття залишалося вже не 100, а 83 долари. Така штука.

Але я занадто відійшла від теми.

Коротше, передаючи власниці квартири 700 доларів (за перший місяць + гарантійний платіж aka платіж за останній місяць), я пережила невимовне відчуття несправедливості і смутку. Але воно тривало недовго, бо наступної миті я вже заздрила власниці житла: заздрила, що вона, і пальцем не поворухнувши, буде "ні за що" отримувати від нас по 350 доларів щомісяця.

І ось тоді в мене зародилася мрія: накупити купу квартир і здавати їх, здавати до посиніння! Збирати грошики з жильців і ставити собі до кишеньки. Ніхуячечки не робити і отримувати пасивний дохід з нерухомості.

І що ви думаєте? Ключі від першої квартири, яку здаватиму в оренду, я ОТРИМАЛА ВЧОРА!☺ Від народження мрії до її матерального втілення пройшло 16 років. Але і це ще не кінець, пройде 16 з половиною, мабуть.

20210804_162549.jpg
Вони, КЛЮЧІ!

Попереду ще довга і затяжна фігня з ремонтом, бо це новобуд. Але досвід у мене вже є, тож по-маленьку відремонтую.

20210804_151553.jpg
Балкончик

20210804_151622.jpg
Вид з 25-го поверху

Взагалі, на ремонт можна буде зайти через тижні 3. Але, звісно, підготовчі роботи я зроблю раніше (поставлю будівельний унітаз, викличу майстрів для підключення води і опломбування лічильників). Коротше, в мене починається дуже напружений і завантажений період в житті — пряма дорога до мрії, до запуску проєкту під назвою "Пасивний дохід з нерухомості". В добру путь мені!😃



💥 Пост написано для Вікторини "Моя таємна мрія" від @vlad26 💥

Sort:  

Поздравляю!!!
Супер, супер, супер!!!!!!
Желаю вам побыстрей купить 2-ю квартиру!!!

 3 years ago 

Поздравления домовладетельнице! ))) Однушка?

 3 years ago 

Дякую))
Студия, даже ниже рангом, чем однушка :) Но зато балкон есть. Будущим жителям понравится, постараюсь не халтурно отремонтировать😅

 3 years ago 

окна на какую сторону выходят?

 3 years ago 

я не шарю в этом, Пашаааа))))

 3 years ago 

Вроде как на запад, на Европу смотрят))))

 3 years ago 

значит, будут отличные закаты!

Класна мрія, та вже і не мрія, а мета! Щасти тобі, а головне жильців не буйних)))

 3 years ago 

Дякую, тепер тільки хардворкінг і бабло мейкінг, щоб швиденько зробити ремонт:)

 3 years ago 

Счатливо с соседями.

 3 years ago 

Так я ж там не житиму :) Але дякую!

 3 years ago 

Поздравляю!!! Это круто 👍

 3 years ago 

Спасиб☺️

 3 years ago (edited)

Перша квартира - гарний початок)) Скажете як десяту купите)))
А я був у Києві після першого класу))) наступного разу дід не захотів через Чорнобиль... а потім я був у Києві 2003 (2тижневе навчання), а ні.. ще з другом у 2001 були (як паломники)))
а в 2010 з дружиною приїхали, житло шукали - то там така історія... жили в центрі, безкоштовно, довго оговтатися не могли)))
і кожного разу коли приїжаю до Києва уловлюю якусь незвичну атмосферу, щось невловимо не таке, старе місто, чи старі дерева... от хочеться до Львова з'їздити чи будуть такі ж відчуття???

 3 years ago 

Технічно, то друга, бо в одній живемо))) Її здавати поки не планую=D

Мені у Львові так само тепло по спогадах - теж був час, жили в старій здоровезній квартирі з терасою безоплатно аж тиждень. Ех, ностальджі)

А Ви в якій місцевості живете? Не поблизу Львова?

 3 years ago 

Криворіжжя))

 3 years ago 

Приємно бачити, що й на Криворіжжі українська мова славно функціонує😊

 3 years ago 

Та ні)) одним просто ведмідь наступа на вуха, а мені...незнаю куди, може на хвоста))) і охота ото перти проти течії.... пости російською більше б привертали уваги... вже почав ловити себе на тому що думаю інколи російською))
син недавно зізнавався каже я думав що хлопчики розмовляють (як папа) українською, а дівчатка(як мама) російською

 3 years ago 

Син висунув оригінальну версію)))) В мене навпаки, чоловік російською зловживає (киянин і вчився в рос. школі), але я поступово українізовую :)

 3 years ago 

так це він недавно зізнався(8.5 років) каже не розумів раніше чому воно так)))

 3 years ago 

Поздравляю! Интересно будет сравнить пассивный доход за год с недвиги и Стима в процентах. Да и в гривнах)

 3 years ago 

Спасибо :) Я думаю, что сдавать буду не за все деньги мира, за долларов 260-270 в месяц. Это 3120-3240 долларов в год. Если не будет поломок, то, в принципе, чистыми.

 3 years ago (edited)

Хорошая сумма 3240 $, в среднем 6480 steem за год. Или 540 steem в месяц, 18 steem в сутки.

 3 years ago 

Накупить кучу квартир это очень хорошая мечта а сдавать их это мини бизнес получается!

 3 years ago 

Так точно, очень мечтаю😁

 3 years ago 

Супер-супер!!! Это первый пост где мечта стало реальностью)
Ты большая молодец, что нашла в себе силы и деньги на приобретение самого большого актива (в случае использования квартиры для сдачи в аренду)!
У меня тоже есть мечта купить квартиру и такую, чтоб только моя! Интересно сколько времени у меня уйдёт?

 3 years ago 

Все зависит от намеченной квартирьı:) Есть ли рассрочка и т.д.) пусть получится!

 3 years ago 

Пусть получится у меня и у тебя 😅

Здорово, что мечта сбывается!) Успехов в дальнейших приобретениях!

 3 years ago 

🙌

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61875.77
ETH 2403.11
USDT 1.00
SBD 2.64