Contest | "Object of the Week" #6 | Clock

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

20210920_155105.jpg

Hello, hello! Якщо говорити про годинник, то мені на думку одразу спадає цей — невеличкий наручний годинничок, оздоблений кольорами державного прапора України і Тризубом🔱

Цей годинник — подарунок поєї подруги Оксани. Не пам'ятаю, на який із днів народжень вона презентувала його мені: на 26, 27 чи 28 років🙃

Я носила годинник на руці більше року, а потім він перестав іти. Схоже, сіла батарейка. Але я так її і не міняла, бо це передбачає "ламання" конструкції, а мені цього не хочеться. Тому годинник не йде, але я час від часу одягаю його в якості браслету. Бо саме декоративні якості виробу і є найціннішими. А час я можу дізнатися і на смартфоні😃

Та й взагалі: щасливі годинників не носять, тільки браслети "під годинник"😆

20210920_155028.jpg

Найкраще ця прикраса пасує під сині джинси та вишиванку. Або футболку з принтом вишиванки і будь-який темно-синій низ.

Думаю, це напів-handmade виріб. Скоріш за все, такі годиннички роблять майстри із Прикарпаття, попередньо закуповуючи основи для годинників у Китаї. Тоді міняють циферблат, прикріпляють на шкіряний браслетик (жовті смужки — натуральна шкіра), оздоблюють мотузочком з намистинами та тризубом і синьою косичкою з екошкіри.

Про те, що годинник нормальної якості, свідчить позолота: вона досі не злізла і тримається відмінно. Може, таки поміняти в ньому батарейку?🕘🤔

20210920_165545.jpg



Пост написано для конкурсу Object of the Week, який проводить чарівна і активна @strecoza!😊

umbrella.png

Sort:  

Классные!
Удачи в конкурсе!

Очень красивые часы )

 3 years ago 

сенк ю :)

 3 years ago 

Выглядят шикарно в качестве часов и браслета:)

 3 years ago 

віу-віу, дякую)

 3 years ago 

Я сразу и не подумала что часы. Нынче как украшение или браслет

 3 years ago 

Я так і ношу, як прикрасу) Зрідка

 3 years ago 

Бесподобные часы!!! Первый раз вижу такие! Конечно, поменяй батарейку - часы не должны стоять!!!)))

 3 years ago 

Боюсь пошкодити))) Щоб міняти, треба пласкогубцями відчіплювати їх від ремінця, а кільце може тріснути)

 3 years ago 

Тогда не стоит рисковать!))) Пусть будут в виде браслета!)))

 3 years ago 

Одно время у меня были подобные часы, и у всех моих подружек. Мы заказывали часы браслеты с магазина Алиэкспресс. Но я никогда не видела в символике Украины, красивые.

 3 years ago 

Дякую)
Думаю, это местные мастера делают из заготовок

 3 years ago 

1Businessman-Holding-an-Umbrella-under-Money-Rain.jpg

 3 years ago 

Я тоже такие хочу)))

 3 years ago 

Треба їхати в Карпати))) Там такого добра повно)))

Hi please are you eligible in writing crypto academy

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65834.37
ETH 3292.65
USDT 1.00
SBD 2.70