Contest from @olesia & @dmitrik 🌈 Color palette

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)
І так, конкурс, організований @dmitrik та @olesia.

Покажу вам всі червоні речі, на які я натикалась протягом останнього часу.

Наперше: як ми Масницю зустрічали. Червоною ікрою!
20210308_154417.jpg

500 г червоної ікри (форелі) я придбала всього лиш за 730 грн. Це дуже мала ціна за данську ікру високої якості. Вона в рази краща за шаланди, камчадали і спецпосоли, які толкають нам у супермаркетах.

Секрет низької ціни — оптова закупка. Ми зібралися всім відділом, сформували замовлення (тисяч на 20 гривень), і постачальник привіз нам прямо під офіс по прекрасній ціні 730 грн за банку-пластянку на 500 г. Ням-ням)


Друге — це дитяча книжка, розворот:
20210318_125023.jpg

Це книжечка "Острів" нідерландського ілюстратора і трохи письменника Марка Янссена. Чого трохи письменника? Бо у нього, здається, всі книжечки — пікчербуки. "Острів" читається за 2-3 хвилини, наприклад. Ну, але ілюстрації шикарні...


Червоний перець:
20210318_154325.jpg

Так, так, спереду — маринований, а позаду — фарширований. В мене був такий от червоно-перцевий настрій позавчора :)


Цю книжку я не всю прочитала, а просто пролистала:
20210309_150236.jpg


І на завершення одне фото родом з літа-літечка:
20200916_115620.jpg

Помідорки з маминого городика) Їх часто не миють, а їдять прямо на грядці. Як же я скучила за літом, домом, безтурботністю...


Що ж, підсумовуючи, скажу, що червоний — не мій тотемний колір. Він досить швидко набридає, тому в мене майже немає нічого червоного з одягу чи предметів у житлі.


Всім кольорових вихідних, дру!

Sort:  
 3 years ago 

Благодарим за участие в конкурсе!

 3 years ago 

Подякувала за організацію!

Червоний агресивний у повсякденні, так що зрозуміло, чому у тебе його в одязі мало.

 3 years ago 

І наганяє апетит))) а в мене і так +3 кг за місяць😁

Серьезно?))) Не знала. А мне зелёный нравится, цвет успокаивает, если он не в палатах больниц)

 3 years ago 

Мені чорний, білий, синій, блакитний і сірий — найкращі)))

 3 years ago 

Ням-нямський пост! 😊

Помню перед новым годом рекламировали активно икру)))
И если не ошиаюсь, то тоже по 750...
А вот помидор с ачи и я захотел, не мытые даже!
Ну а лече и фаршированный перей - это удар!
Да, я фанат перца!
Хотя, лет 30 с копейками - просто не переносил запах...
А вот потом, увлёшись одним направлением, полюбил перец и иначе стал на мир смотреть...
Но это совсем другая история!
Да, лето бы уже

 3 years ago 

Честно говоря, я тоже не люблю красный цвет в одежде... Но от красной икры не отказалась бы, да и от свежих помидорчиков!)))
Пойду, сделаю к кофе бутерброд... с маслом.)))

 3 years ago 

І я з маслом з'їла, ікорка вже й скінчилась)))

 3 years ago 

"Всё хорошее быстро заканчивается!"))))

 3 years ago 

тоже нашёл в своих фотозакромах икорку, но приберёг её на "оранжевый" ))) картинка с рыбаки - сказочная. черепашка выживет?

 3 years ago 

Чепепашка — типо "остров". Уцелевшие после кораблекрушения люди так подумали, и поселились на ее панцире. И она перестала двигаться, что их не потопить) А єтот монстр отстал, да, наверное черепашка матом зарядила)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 55994.52
ETH 3002.48
USDT 1.00
SBD 2.12