Color Palette | Насинячимось? :)

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Привіт, синяки😁

Почну blue дайджест із високого мистецтва! На фото нижче — картина досить відомого у вузьких колах художника Романа Байрака. Рома також працює ревтавратором ікон / фресок, створює ілюстрації. І так сталося, що він мій однокласник. Тож я цю картину він кілька років тому намалював спеціально для мене — я обирала навіть кольори для абстракції.

У нього дорогі роботи. Але я заплатила тільки 2000 грн. Ну, по знайомству ж😅

А сфотографувалася я з картиною для якогось арт-селфі-марафону минулого року.

20200331_110047-02.jpeg


На фото нижче ми можемо побачити так зване Київське море. Ну, але тільки початок — адже ще видно протилежний берег Дніпра. А на найширшому місці річки протилежний берег уже не проглядається.

Фото зроблене із кораблика (ми каталися на ньому з друзями позаминулого літа).

20190914_124632-01.jpeg


Кінбурнська коса — самісінький кут клину, точка, край світу🙂 Дуже рада, що побувала там минулого літа.

Сарафан і кепчик в мене теж випадково сині.

20200823_142341-01.jpeg
Google Plus Code: HGG6+JX Очаків, Миколаївська область, координати: 46,5766047, 31,5124593


Десь у Греції. А точніше — в Салоніках. Точні координати не згадаю🙃 І чому я цей банер чи то забор сфоткала — та теж не пам'ятаю😀

20190722_105804-01.jpeg


А це у Мигії. Село таке у Первомайському районі на Миколаївщині. Ця туристична точка знаменита рафтингом, але ми не сплавлятися — тільки на Родонове озеро приїхали глянути.

Фото зроблене майже рік тому, на травневі свята 2020 року.

IMG_20200616_225711_234-01.jpeg


А хочете наостанок побачити синю мене?🥴🍷 Нема питань! Ось, вид: п'янь звичайна, підвид: п'янь корпоративна😆

Screenshot_20201003-170701_Photos-01.jpeg


Пост написано спєцом під конкурс Палітра кольорів @dmitrik та @olesia.

Sort:  

Ахах, синяя в сиську))) спасибо за участие!

 3 years ago 

😉🍷💙

Кінбурнська коса - красота какая...

Ось, вид: п'янь звичайна, підвид: п'янь корпоративна😆

Улыбнуло)) красотка, жжёшь))

 3 years ago 

Рада, що вийшло с гумором, бо з цим щось останнім часом проблемки)))

В жизни все временно. Так что, если все идет хорошо, наслаждайся — вечно это не продлится. А если все идет плохо — не переживай, это тоже не продлится вечно.

Как-то так... Юль больше позитива! Скоро всё измениться!!!

 3 years ago 

А картина мені сподобалась, зазвичай мені більш традиційні твори мистецтва подобаються, а ця... притягує погляд чи що

 3 years ago 

До речі, тут можна глянути його традиційні роботи.

Насинячила))) Ух)))

 3 years ago 

Cheers!))

Последнее фото это что-то:))))
Как всегда и информативно и по делу и с юморком.❤️

 3 years ago 

Рада, что юморок не утратился, хехе😘

 3 years ago 

Уж не знаю, в каком месте у тебя бывает пессимизм, но читать твои посты - одно удовольствие!!!))) И фотки то интересные, то прикольные!))) И, главное, не стесняешься себя выставлять даже в таком необычном виде! Молодец, Юлька!!!)))

 3 years ago 

У мене буває апатія і меланхолія. І всі ці модні слова: панічні атаки, вигорання))) А песимізм майже не буває)))

 3 years ago 

2000!? наверное... дело... в рамке? ))))) угадал?

 3 years ago 

Рамка еще 600 или 700 гривен)))

 3 years ago 

Я ж говорю - вьісокое исскуство! Ценьі вьісокие)))))

 3 years ago 

Последнее фото - лучшее !!!!

Обожаю людей с чувством юмора ))

 3 years ago 

ахахаха, сенк ю)))))

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 60826.65
ETH 2907.17
USDT 1.00
SBD 3.54