Чудо-квітка тілансія | Для Steem Plants Contest | Week 9

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago

Пост написано для конкурсу @knopka145 Steem Plants Contest.

20210330_162731.jpg
Фото тілансії в руках у мого колеги
HNWT6DgoBc14riaEeLCzGYopkqYBKxpGKqfNWfgr368M9Uawec9wvEViHN2UAmtLKZbaDhs5G1ujXrQRkaCYDvA6ZxwxhAoEJZVBtE1YzkfLvwVCgjAGg87BZwU.png

Йшла я якось офісом кілька тижнів тому (якраз напередодні 8 березня), аж бачу біля ліфтів колегу Віктора. А в руках у нього дивна рослинка у горщику. Принаймні, для мене дивна — ніколи раніше такої не бачила.

Я попросила Віктора потримати рослинку, щоб я могла її сфотографувати. Він люб'язно погодився.

Сфотографувала двічі: усю рослинку "в ріст" (на прев'ю) і окремо етикетку, щоб потім розібратися, що за вид, походження та ін.⤵️
20210330_162746.jpg

На етикетці написано, що це Тілансія Аніта, а країна походження: Голландія. Але, думаю, там рослинки просто розмножують і висаджуть. А завезені у Європу тілансії із іншого континенту.

Зокрема, методом гугльожа, я дізналася, що природній ареал поширення цих рослин — Центральна і Південна Америки.

Латинська назва рослини — Tillandsia Anita. Вона названа на честь шведського ботаніка Е. Тілландса. Рослина входить до родини Бромелієві (Bromeliaceae). У родині величезна кількість рослинок, тож у нашої "Аніти" повно сестер: і синіх, і пурпурових, і мохоподібних, і просто зелених.

До речі, з юа-нету так і не зрозуміло, то правильно писати "тілансія" чи "тілландсія" — кожен сайт дає по-різному.

Чим особлива ця рослина, і навіщо її тримати у кімнаті?
🌿 Красивий зовнішній вигляд — суцвіття нагадує великий сплющений колос рожевого кольору.
🌿 Не дуже добре очищує повітря, тому для цих цілей обкладатися тілансіями не варто.
🌿 Вона може рости догори дригом — якщо правильно закріпити у горщику з ґрунтом. Ну, а це простір для фантазії ландшафтних дизайнерів чи дизайнерів інтер'єрів.
🌿 Розмножується чудо флористики бічними відростками понад 8 см.
🌿 Досить примхлива у вирощуванні штучка. Але якщо дати їй досить вологи, світла і тепла, то все буде норм.

HNWT6DgoBc14riaEeLCzGYopkqYBKxpGKqfNWfgr368M9Uawec9wvEViHN2UAmtLKZbaDhs5G1ujXrQRkaCYDvA6ZxwxhAoEJZVBtE1YzkfLvwVCgjAGg87BZwU.png
Купити тілансію можна в більш-менш великих магазинах товарів для дому або спеціалізованих крамницях кімнатних рослин.

Sort:  
 3 years ago 

красивая зверюга )) а ананас из него не может вырасти?

 3 years ago 

вырос с вазона, кажись, ананас,
им оказался немецкий фугас)))

 3 years ago (edited)

а мне оно похоже больше на что-то хищное)

 3 years ago 

Гм, яка цікава рослина!

Ой,а не ти писала якось, що кістка від манго проросла? Не можу найти той пост, де я його бачила, у кого... Не пам'ятаю (. З'їли вчора з донькою стигле манго і закортілось мені посадити цю кістку. Але ж у мене рука важка, то ж мій Костянтин буде мабуть саджати.

 3 years ago 

Якби ж від манго. Від авокадо🥑
Вчора сфоткала, вже таке ось:
20210410_124538.jpg

О,так я вообще напутала все)))

Цветы выглядят здорово) я много раз разглядывала эти штуки в магазине, но не читала название)))при этом мне было известно об атмосферных тиландсиях. Те вообще очень странные штуки, висят себе и непонятно как определить живо оно или нет🤷‍♀️иногда их нужно замачивать в воде:) Спасибо за участие!;)

 3 years ago 

Спасибо за фидбек)
Еще какой-то месяцок или даже меньше, и запощу собственноручно пророщенный авокадо)))

Говорят если семечку отрубить попку, оно прорастет быстрее:)))

 3 years ago 

поздно, проросла, бедолага, и так))))

 3 years ago 

Офигенно красивый цветок! ))) Завтра постараюсь тоже написать пот, если силы хватит!))

 3 years ago 

Так, незвичний)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64485.37
ETH 3156.53
USDT 1.00
SBD 4.05