You are viewing a single comment's thread from:

RE: "Post a Photo of your Mobile Phone Challenge" | My Vivo Y51

in Steemit Philippines3 years ago

Nagkatawa man ko sa 'mugwapa jud ka', auntie ui. Isa pod na saako ganahan sa ako phone karon, kay makailad, maka feeling gwapa. hehehe Mao if naay mopagawas ug iphone, mooffer jud ko na akoang phone ang gamiton pangselfie. Mabulgar ang sekreto basta iphone. heheh Ganahan pod baya ko anang O+ ai. Nice jud ang kuha, mao na phone sako papa sauna. Pero if maguba, sakit kaau kay mao angay magbuy ug new nalang kaysa sa ipaayo.

Thank you sa pagshare sa story saimu phone and sa pagjoin sa contest po.

Best of luck! :)

Sort:  
 3 years ago 

Tinuod ka makailad gyud! Ang iPhone ug kanang Vivo. Ang nabilin nako kay kanangVivo pero ganahan ko kay naa man gihapon Face Beauty ma=ERASE ANG WRINKLES...hahaha. ang iPhone kay auto-filter man. Pero sa ako maski unsa lang kay hatag man lang. suertehan lang kay guapo ang ginahatag. Thank you , dai sa pagsuroy sa akong post. karon lang ka nako namatyagan..hehehe. God bless.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59737.47
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.43