You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Engagement Challenge Season 2 (Week 3)|KWIKSPAR By @patjewell

in SteemAlive2 years ago

Thank you for the remark about a good post!
As for the Spar, change of ownership and upgrade to a Kwikspar.
https://www.theballitomagazine.co.za/change-of-ownership-for-ballito-spar-at-the-beach/
Now I cannot help to wonder… have you been here before? Are you from here? Or, would you like to be from here? 😊

Sort:  

Dankie. Dit is lekker om op hoogte te bly van die plaaslike nuus. 😁

Nee!!! Ek glo dit nie! Slaan my met 'n nat vis!
Het jy al van Steemit gehoor? Ek sal graag jou nommer wil hê sodat ek jou meer daarvan kan vertel. (•ิ‿•ิ)

asseblief ek wil ook graag weet 😁

Ons gaan vir ewig wag 😊

LoL julle twee is snaaks ek dink julle sal my op 'n tutoriaal in Afrikaans neem😎😎

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 68843.90
ETH 3813.77
USDT 1.00
SBD 3.48