BetterLife - The Diary Game - 21 Mayıs 2021

in Steem-Turkey3 years ago

Arkadaşlar Merhaba,

Bu benim ilk ilk günlük paylaşımım, bundan sonra her gün olmasa da ara ara paylaşım yapmayı düşünüyorum.

SABAH
Güne erken başlamayı seviyorum, belki çoğu kişi için baya erken gözükecek ama bu sabah 5 te uyandım :) Kalktığımda daha güneş doğmamıştı. Pencereden baktığımda ise yine tablo gibi bir manzarayla karşılaştım.

Geç yatsamda erken kalkmak insanı zinde tutuyor. Birde sabah vakti evde kendi imkanlarımla spor yapmaya çalışıyorum. İşe gittiğim günler bazen arada kaynıyor ama es geçmemeye çalışıyorum. Geçen hafta ramazan bayramı tatili vardı. Bu hafta da ben yıllık izindeydim, yani 2 haftadır rahattım ama maalesef bugün işe gitmediğim son hafta içi günüydü. Neyse tatil günü işten bahsederek canımızı sıkmayalım:) Sporuydu, kişisel temizliğiydi duş, tırnak kesimi vs. derken saat epeyi oldu. Eşimde uyandı ve günün en sevdiğim yemek öğününe sıra geldi.

Tahmin ettiğiniz üzere sabah kahvaltısı. Alanında uzman insanlar, sağlıklı bir kahvaltıyla güne başlayan insanların, kan şekerleri dengelendiği için gün içinde fazla acıkmayarak daha az besin tükettiklerini söylerler. Bene güne başlamadan önce mutlaka kahvaltı yaparım. Tabi bugün işte olmadığı için vakitten kısmadan geniş bi kahvaltı yaptım.
Gönül isterdi ki kahvaltımı
geçenlerde düzenlemesini yaptığım balkonumda
yapayım, ama hava bozmuştu, yağmur yağdığı için hava muhalefeti nedeniyle kahvaltıyı evde yapmak zorunda kaldım. Bahsettiğim uzmanların tavsiye ettiği protein ağırlıklı bi kahvaltı olmasa da lezzetliydi :)

ÖĞLE
Malum bugün cuma olduğu için kahvaltı sonrasında hazırlanıp haftalık ibadet için camiye gittim geldim.
Saat şimdiden 14:00 olmuştu.
Eve geldikten sonra eşimle beraber sahile indik. Bu aralar sık sık yürümeye çıkıyoruz. Sahilde balık tutmaya çalışan insanlar vardı, biraz da tutmuşlardı. istavrit tutuyorlardı ama küçüklerdi.. Bende de olta takımı var ama balığa çok gitmiyorum. Belki ilerde bende gittiğimde sizinle paylaşırım.

Eve dönerken markete uğradık. Mutfak eksikleri için sebze meyve gibi şeyler aldık. Neyse ki marketin boş zamanına denk geldik, yoksa kasada sıra gelene kadar bi dünya zaman geçiyor.

AKŞAM
Eve gelince poşetleri yerleştirmesi falan derken vakit yine hızlı geçti.
Güneş batmadan hava yine düzelmişti akşam yemeğimizi atıştırmalıklarla meyvelerle geçiştirdik.

Sonrasında internette çeşitli sitelerde dolaştım, günlük bilgi emilimimi gerçekleştirdim:) Steemitte kendimce kaliteli gördüğüm postları okudum, oyladım vesaire.. Günlük yazmaya karar verdim, yazmaya başladım. Şuan saat gece 23:54 ve ben hala yazıyorum baya yoruldum. Gözümden uyku akıyor. Yarında kafamda yapmayı planladığım işler var. En iyisi burada noktalamak. Görüşmek üzere kendinize iyi bakın ...

Yeni postum için takipte kalın, & Sağlıcakla kalın...