7 relatives met in Budapest... The journey the war sent us on 🌅

in SteemFamily2 years ago (edited)

IMG_20220401_113016.jpg

Цю подорож я називаю "невідомо куди, невідомо наскільки..."
Ми прожили в Будапешті 11 діб. І перш ніж я розповім вам, куди ми відправились далі, я хочу поділитись нашим досвідом та цінами на життя в прекрасній Угорщині. Будапешт був містом моєї мрії протягом багатьох років! Вперше я відвідала його з моєю донькою Вікторією в 2018. Ми були захоплені королівською величчю будинків і видами міста на берегах прекрасного Дунаю. І коли постало питання: куди їхати після того, як ми перетнули кордон, Вікторія сказала - лише Будапешт. Волонтери купили нам квиток і допомогли нам добратись туди. Ми приїхали наче до другого дому!

IMG_20220316_135846_345.jpg

IMG_20220401_114325_898.jpg

Як я вже писала раніше, мій шлях в напрямку закордон почався тоді, коли мій син попросив привезти з України до Польщі його семилітню доньку, мою внучку. В той день, коли почалась війна, мій син з невісткою перебували далеко в Азії.
Так вийшло, що я не змогла цього зробити, але сестра моєї невістки відвезла дитину до Польщі. Пізніше мій син забрав доньку і вони повезли сестер та маму моєї невістки з малими дітьми до друзів в Німеччину. Але там їх чекала неприємна несподіванка! Виявляється той пан, який надав їм притулок, підтримує дії Путіна!
І тоді мій син, невістка , моя внучка і син мого рідного брата прилетіли до Будапешту!

IMG_20220401_114324_706.jpg

IMG_20220401_114327_773.jpg

Ви можете уявити мою радість!!! Сім найдорожчих людей, рідних душ, які втекли від війни, зустрілись в прекрасному місті Європи! Цей момент зустрічі назавжди світлим спогадом буде жити в моєму серці.
День перед тим ми знайшли для себе більш бюджетне житло, щоправда також лише на 5 днів. Тому що коштує воно 50 $ і якщо винаймати його на місяць, тоді потрібно шукати інше. Але ми були щасливі, що маємо гарячий душ і кухню, де можемо приготувати для себе щось поїсти. Ось деяка їжа, яку ми принесли із сніданку в готелі. Отож сьогодні можна було з'їсти і йти на прогулянку :)
А в місті ще раз купити собі фірмову булочку Будапешту, скручену трубочку з діркою посередині, яка коштує 500 форинтів, що є 2 $.

IMG_20220401_114330_044.jpg

IMG_20220401_114332_166.jpg

Ми показали сину колесо огляду "Око Будапешта" і він з дітьми покатались там. На площі є місце де туристи зі всього світу вішають замки сердечка і це нагадало мені мій Львів. Мій син хотів повернутись в Україну, щоб бути поряд зі своїми друзями, які є там! Можливо психологічно йому було б легше бути там, робити коктейлі Молотова, разом з чоловіками ходити в Територіальну оборону... Всім відоме почуття вини яке відчувають ті люди, які опинилися закордоном або живуть в спокійних регіонах... в той час, коли деякі українці знаходяться в епіцентрі війни! Але ми повинні бути мудрі і кожен виконувати свою роль в боротьбі за перемогу. Мій син ніколи не тримав зброю в руках, але він вміє заробляти гроші і сьогодні 9 жінок та дітей нашої родини, які потребують оплатити житло та їсти, є на його відповідальності.
Також наші військові потребують постійного фінансування, і хтось повинен це робити. Я не буду перераховувати тут все те що зробили і продовжують робити для перемоги України наші хлопці програмісти. Бог знає... Хтось має після перемоги відбудовувати зруйновані будинки і допомагати збанкрутілим людям. У кожного своя місія. Тому я дякую Богу, що він прислухався і залишився закордоном, щоб в спокійній обстановці працювати.

IMG_20220401_115034.jpg

IMG_20220316_154232.jpg

Отож ми провели разом з сином кілька днів разом і він пригощав нас їжею в гарному ресторані в центрі Будапешту біля будинку Парламенту, де ціни в кілька разів вищі, ніж в нашому місті Львів. Але мій син хотів, щоб ми пам'ятали цю зустріч в мирному Будапешті, тому що ми не знаємо що буде завтра!

IMG_20220315_235334.jpg

Коли ми повертались додому, ми зайшли на вокзал Ньюгаті, щоб віддати біженцям нову теплу кофту нашої Даринки, яка вже стала надто мала для неї. І там була черга голодних та втомлених людей, які приїхали з України!
Я щиро захоплююсь людьми з Угорщини, які годують та допомагають українцям знайти житло! Ця любов та доброта допомагають нашим людям відчувати себе комфортно та в безпеці. Коли ми вийшли на вулицю, я побачила таку вказівку українською мовою: "ДОПОМОГА українцям" і пішла поглянути де є це місце. Навпроти вокзалу Ньюгаті стоїть намет - пункт прийому пожертвувань. Ти можеш взяти там воду, деяку їжу і навіть одяг, який приносять люди. Любов спасе цей світ!

IMG_20220401_115613_395.jpg

IMG_20220316_000208.jpg

Я вірю, що сила всесвітньої молитви здатна знищити сили зла! В 21 столітті монстри та вбивці мають зникнути з нашої Землі і Добро має панувати!
Ми вдячні всім світовим лідерам та простим людям, які допомагають Україні в протистоянні обезумівшому агресору та брехуну Путіну!

IMG_20220315_235839.jpg

Я бажаю всім нам, щоб перемога настала якнайшвидше і всі люди з дітьми повернулись в свою мирну квітучу Україну! Щоб наші будинки були збережені! Хай Бог благословить наших захисників на передовій!

Sort:  
 2 years ago 

Сподіваюсь скоро всі зможуть повернутися додому

 2 years ago 

Я теж сподіваюсь що вже достатньо крові, щоб Україна була вільною від загарбників...

 2 years ago 

The photography of the buildings has been very nice.Your photography skills are very good.The pictures of the food fascinated me.It looks so delicious to eat.😍😋

 2 years ago 

Thanks. Architecture and food photography is my favorite hobby :)

 2 years ago 

That's great 😊

 2 years ago 

Так цілком вірно, у кожного своя місія). Гарна країна)

 2 years ago 

Дякую :)

НАЙСКОРІШОЇ ПЕРЕМОРИ ТА МИРУ В НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ!!!

 2 years ago 

Нехай береже Господь вас і ваших рідних!

Дякую! Навзаєм!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65725.20
ETH 3370.19
USDT 1.00
SBD 2.63