#CLUB75 || THE DIARY GAME: 17 March 2022: War. My Birthday not in my hometown, not with people close to me

in SteemFamily2 years ago (edited)

Привіт всім!

IMG_20220318_121749_889.jpg

Ніколи не думала, що буду так далеко від свого дому свого Дня народження.
Одна, без близьких мені людей...

І навіть погода, яка в цей час зазвичай цілком тепла, цього року холодна.

Сусіди по кімнаті в хостелi попалися добрі, ось би й надалі так було...
Але ж вони змінюються, це хостел...

Я не знайшла поблизу у Львові торт, тому купила різних фруктів, цукерок різних сортів, різних тістечок. Відзначили мій День народження.
Фото не встигла зробити на самому початку)

IMG_20220318_130847_737.jpg

Ми багато часу проводимо у своїй кімнаті, бо погода зараз холодна.

Батареї в кімнаті холодні, зате цілодобово працює обігрівач.
Ось наша кiмната:

IMG_20220318_132202_547.jpg

Але й тепер в холодну погоду я щодня роблю прогулянку красивими вулицями Львова.

Всім бажаю миру!

Sort:  
 2 years ago 

Happy Birthday!

 2 years ago 

с днем рождения! здоровья, добра и мира!

 2 years ago 

Спасибо!

 2 years ago 

З днем народження!

 2 years ago 

С днём рождения вас! Пусть у вас всё-всё будет хорошо!

 2 years ago 

Спасибо большое)

 2 years ago (edited)

З днем народження Ірино. Ви у Львові і це благословенно! Знайдіть собі оригінальне кафе з львівськими штруделями і зробіть собі приємність!
Моє день народження 19 березня. Я теж буду в новому місті )

 2 years ago 

Дякую)

 2 years ago 

З Днем народження Oльго! Всього найкращого!
В мене зараз нема Телеграму, якщо хочеш i це безкоштовно, то можешь менi зателефонувати +38 096 121 1948

 2 years ago 

Іро, я зараз закордоном.

 2 years ago 

С Днем рождения! Здоровья и удачи!

 2 years ago 

Спасибо

С днем народження. Здоров'я по більше. І саме головне мирного неба

 2 years ago 

Дякую!

З Днем народження, Іриночко!!! Будь здорова та благословенна!!! Мирного неба та тільки всього найкращого!!!!

 2 years ago 

Дякую!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61498.89
ETH 2962.80
USDT 1.00
SBD 2.49