You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Curators (SC) - subtopic Elections

Wij zijn allemaal onze identiteit kwijt ☹️ het gaat er niet beter op worden.

Blijft hij zeuren en dreigen of doet die familie mee? 🤔
Niets zo erg als teleurstelling in de mens, het is moeilijk om het vertrouwen te houden als je bespeeld wordt en nee, het is niet okay!

Waar is de rest alleen aanwezig voor de sier?

Het verbaast mij niets dat je in de maling genomen wordt het is bij mij niet anders. Ik heb de bewijzen en zij blijven glashard liegen.

Hou voet bij stuk! Als je hulp nodig hebt laat het weten misschien kan ik niet veel doen maar altijd wat.

Ik wil ook best voor jou van de toren blazen. Ik denk dat het tijd is om schoon schip te maken.
Als je wilt praten je hebt mijn gmail.

Je hebt niets bedorven, geen zorgen, die maak ik mij wel om jou. Laten wij zo snel mogelijk de bezem er doorheen halen.

Een dikke knuffel en liefs ♥️🍀 samen sterk!

Sort:  

saya tahu maksud anda...
anda perlu mendengarkan dari sisi yang berbeda, baru anda tahu permasalahan sebenarnya...

 3 days ago 

What is the real problem?

You can contact me on the discord liasteem#7660

 2 days ago 

I don't use discord

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 60181.64
ETH 2539.45
USDT 1.00
SBD 2.46