You are viewing a single comment's thread from:

RE: Contest : Is there absolute friendship between genders?.

in Boylikegirl Club2 months ago

Hi @wakeupkitty.pal

Karakterverschillen vormen geen belemmering voor vriendschap, heel erg bedankt voor het uiten van de clubstatus. Omdat het erg pijnlijk was toen de stem die door SC09 was uitgebracht vervolgens werd geannuleerd nadat ik erachter kwam dat ik geen club had.

Ik hoop dat we nog veel over Steemit kunnen bespreken door ervaringen te delen.Kan Google Translate worden begrepen?

Sort:  

Ya, Google sama sekali tidak bermasalah. Saya menggunakannya hari ini untuk menerjemahkan sebuah teks. Saya sedang tidak ingin menulis dalam bahasa Inggris. Sejujurnya saya lebih suka versi bahasa Belanda, lebih banyak ekspresi. Deepl.com tidak berfungsi dan.

Eigenaardig dat een stem geannuleerd kan worden. Heb jij een downvote gekregen?
Het systeem is toch raar. Wanneer jij een wedstrijd wint en al van een sc een stem hebt gekregen krijg je die niet meer van sc01.

Ja, ik heb het meegemaakt. Naar mijn mening kunnen, zolang er nog één dag is, de door de SC uitgebrachte stemmen om wettelijke redenen nog steeds worden geannuleerd.

Als dat waar is dan is de blockchain dus niet anders dan het internet. Er kunnen veranderingen gemaakt worden. Ik hoop dat zij dat gaan veranderen. Weet jij wie die sc was, de naam?

Je kunt op het Steemit-blog zien dat er aan het einde van elke maand een aankondiging is over wie volgende maand de SC zal zijn. Elke maand accepteert Steemit aanvragen om curator te worden

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65762.16
ETH 3485.95
USDT 1.00
SBD 2.50