З днем народження, братику!

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Усім привіт!

Вчора я згадувала про день народження чоловіка Володимира, а сьогодні у чаті родового дерева - "Зоря-Чумаки" ми всі з ранку вітаємо мого братика Сашу, про якого ви всі знаєте з моїх дописів "Хроніка війни в місті Маріуполі", в яких розміщуються його щоденникові записи зі спогадами про події з початку війни"... Я подзвонила братові і зі сльозами на очах розповіла йому, як люблю його, як він мені дорогий... Адже ми з ним жили дуже дружно з самого дитинства. Звичайно, іноді сперечалися - аж до "вільної боротьби", але один без одного нудьгували, як нудьгуємо сьогодні...

8038.jpg

Зайшла на поетичний портал і знайшла вірші, які присвятила колись братові Саші.

Брат
22 августа - д.р. моего родного брата

блиц-тост для брата (59 лет)

Сегодня ему 65 лет, юбилей...

Хочется полистать
Жизни своей путь.
Время вернуть - вспять,
Близких людей вернуть.
Заперты двери лет,
Всюду замки висят.
Многих на свете нет -
Есть у меня брат.
Помню его слова,
Каждый его совет.
Правда всегда права,
Если неправды нет.
Трудности ни по чём,
Верю в свою звезду.
Мир подтолкнув плечом,
Брат отведёт беду.
Стёрта с щеки слеза,
Нежности полон взгляд.
Это глаза в глаза -
Смотрит любимый брат.
Выведет за собой
Всех - на любовь и свет.
Если на сердце сбой,
Скажет, что сбоя нет.
Сделает бодрый вид,
Хитро сощурит взгляд,
Где у него болит
Вряд ли расскажет брат.
Видно, рождён таким,
И потому порой
Я восхищаюсь им,
Он восхищён сестрой.
Бросится - не зови,
Сам и в огонь, и в дым...
Тонны святой любви
Дарит своим родным.
Он умереть готов,
Если за ним - страна.
Лишних не любит слов:
Родина - мать - одна...
Нам ни к чему назад,
Крест на двоих несём.

Что для меня брат?
Брат для меня - всё...

Дякую батькам за брата:

3794.jpg

7760 (1).jpg

5437 (1).jpg

Сьогодні рідному братику – 65 років. Я його дуже люблю і бажаю здоров'я, адже він у мене "чудовий, як місто, де він живе зараз – Дніпро під час "тихої погоди... Мрію про зустріч... Сумую...

Сказать о чем-то почему-то сложно.
Мне не хватает самых лучших слов.
Ну да...родной, ответственный, надёжный.
Чужие спины прикрывать готов.
Я помолчу. Красивых чувств немало.
Они - залог негаснущей любви.
Когда чего- то в жизни не хватало,
Ты сразу крылья расправлял свои.
И обнимал - доверчиво и кротко.
Тянул меня от пропасти - назад.
Ты в этой жизни - лучшая находка,
Мой самый добрый, самый нежный брат.
Бежишь за мной - от самой кромки детства,
В глазах смешливый - лучик голубой.
Когда не в силах я одна согреться,
Моя душа встречается с тобой.
И так тепло от каждой новой встречи,
И так светло, что отступает мрак.
Едва споткнусь- ты подставляешь плечи.
Всегда мужчина крепче как-никак!
Хотя и младший, но мы оба знаем,
Что даже в споре ты непобедим.
В своих познаньях ты - неиссякаем!
И я горжусь характером твоим!
Люблю с тобой общение на даче,
Когда над нами звёздочки горят.

Вот и сегодня радости не прячу,
Ведь именинник - мой любимый брат!

Саша вже дід

25117.jpg

Я вже бабуся, ось які в мене онуки:

3969.jpg

Це мій братик видав мою першу книгу (вклав гроші) та надихнув на написання "Абетки духовності". Він мав свою книгарню, завжди мені замовляв і привозив духовну літературу, книги богословів. Ось таку передмову я написала До цієї книги:

6032.jpg

Тема духовного здоров'я глибока та невичерпна. Одного разу настає такий момент, коли людина замислюється над тим, як вона живе, чого хоче від життя.
Іноді здається, що його життєва концепція "зависла" як комп'ютерна програма.
Минулого вже немає, сьогодення минає миттєво, а майбутнє ще не настало.
Починаєш усвідомлювати, що старість невблаганна, а смерть незворотня.
Ось і звертаєшся до себе, намагаючись пізнати своє внутрішнє "Я". Гостро постає питання духовно-моральному вдосконаленні. Працювати над собою ніколи не пізно...Спробувала долучитися до духовної спадщини православ'я. простежити та відчути філософське ставлення до навколишнього світу ченців, богословів, духовних письменників. З глибоким інтересом поринула у їхні праці, творіння про цнотливість, про чистоту розуму та серця. Довелося переглянути свої погляди на багато речей, допомогти своїй "внутрішній людині" очиститися, викупавшись у джерелі мудрості людей, для яких поняття духовність, милосердя, щедрість і лагідність стали нормою життя в цьому світі.
Альберт Енштейн, найбільший учений, сказав: "Моя релігія полягає в смиренному захопленні безмежним, Вищим Духом, який виявляє себе в найдрібніших деталях, незбагненних нашому розуму".
Ця книга допоможе всім подивитися на своє життя уважніше, можливо, ми, як і Енштейн, зможемо сформувати чуттєве переконання в тому, що існує Вища Розумна сила, що виявляє Себе в незбагненності.
Дата випуску книги Чернігів – 2010 112 с.: кол. ілюстрації.

До речі, Саша сам багато читав та був різнобічний, закінчив аспірантуру у Москві. Коли його хотіли залишити там, він сказав, що для того, щоб бути щасливим, треба прожити життя в Україні. Саша перемножував в думці двозначні числа, його в початковій школі хотіли відправити до Києва, де за один рік проходили два класи. Але мама не відпустила такого маленького далеко від себе. Але все одно, він захопився футболом, займався у команді "Карамелька" і його взяли на навчання до Харкова до спортивної школи, десь у класі шостому.

Сашко захоплювався математикою, брав участь в олімпіадах, писав твори на конкурс та перемагав. Цікаво те, що він, коли вступав до школи першого класу - знав напам'ять усіх шкільних поетів і письменників, дати, коли народилися та вмерли... (тих, яких відбуватимуться у шкільництві). Директор наш, а я вже вчилася у 3 класі запросив вчителів, щоб вони послухали мого братика.) А я приводила його на співбесіду і не знала того, що знав він))

І як у ньому поєднувалися несумісне? Любов до точних наук (супромат) та поетичний дар? Пам'ятаю, як мама лаялася, що він усі гроші, які йому давали на харчування у Москві, витрачав на книги... Коли він приїжджав додому, він мав повні валізи художньої літератури... Це завдяки йому нам вдалося врятуватися - виїхати з Маріуполя під час вуличних боїв ... Він після інсульту - 20 годин був за кермом ... Це він завжди відкладав всі проблеми, коли потрібно було на машині відправляти нас з покійним сином Ванечкою до Києва на лікування ... Це Саша допомагав мені завжди і морально і матеріально у скрутну хвилину - завжди був поруч ...

Це завдяки йому я відбулася, як учитель, він завжди мені дарував книги провідних педагогів. А, коли я почала підробляти тамадою на весіллях та ювілеях, він подарував мені багато книг для тамади зі сценаріями та іграми, тостами та настільними конкурсами. Сьогодні, коли ми з ним далеко один від одного, ближче за нас немає нікого... Мій поклон братику і дякую Богу, що він у мене є...

Його люблять та цінують мої друзі як у реалі, так і віртуальні. Ось як вони написали мені для нього, щоб я передала йому:
Ось прийшло привітання від подруги з Німеччини:

Передавай Брату Саші від нас привіт, привітання та найтепліші побажання, Оля, він найвірніший УКРАЇНЕЦЬ. Я це дуже ціную! Таня та Льоша.

Вітаю з днем народження - шановний пане ОЛександр , тисну обидві долоні! Слава УКраїні: ми - переможемо... Хай ВАм щастить!. Ігор

Іду відзначати віртуально днюху свого братика Сашка! Дякую всім, хто поряд з нами! Будьте щасливі та здорові!

Ольга Зоря

Sort:  

💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.

@tipu curate

 last month 

Щиро дякую вам 🙋🌹

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61796.23
ETH 2480.79
USDT 1.00
SBD 2.64