You are viewing a single comment's thread from:

RE: The Diary Game: З Днем народження, Настьонка, моя люба онучко!

in Ukraine on Steem2 months ago

Вітаю онучку з днем народження! Милувалася столом – а заочні страви! А чоловік у онуки молодець, сам готує... Це рідкість. Хоча мій сам і борщ варив та салати робив, навіть ковбасу в кишку починав – домашню ковбасу робив! Як у вас сьогодні у Запоріжжі? Мені друг мій сказав, що в п'ятницю у вас був жах, зараз почитаю в тебе пост за п'ятницю ... Думала, що ти береш очі, а ти напружуєшся - пишеш ... Мені забороняли перший тиждень сидіти в комп'ютері ... Хоча я теж не могла втриматися)) Але так багато не писала, як ти ...) Доброї ночі, Валюша! 🙋🌃🌹

Sort:  
 last month (edited)

Дякую за вітання, сонечко! Так, чоловік у онуки - прото золото! Він не тільки купляє продукти і допомагає готувати ( особливо на День народження), а ще й встає вночі до маленьких дівчаток, бо Настя за день так вимотується, що падає з ніг!((( Ми інколи теж допомагаємо, але ж це "крапля в морі"!
А від компа я дійсно не можу "відірватися", хоча і намагаюсь...)))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63009.69
ETH 3029.00
USDT 1.00
SBD 3.75