The Diary Game: З Днем народження, Настьонка, моя люба онучко!

in Ukraine on Steemlast month

image.png

Доброго ранку, друзі!
І знову День народження у моєї онучки Настьонки!

День народження в тебе, ріденька моя!
Від усього серденька вітаю!
І летить твоя посмішка мила здаля,
З чужини до козацького краю!

Я безмежного щастя бажаю тобі
І навіки кохання палкого!
Хай здійсняться, без вийнятку, мрії твої -
Ті, які ти просила у Бога!

Вірю, МИР запанує на нашій землі,
Ви повернетесь скоро додому!
Знову з'явиться сонечко в сірій імлі,
Все навколо розквітне потому!

Бережи себе, рідна, усих бережи! -
"Буде свято на вулиці нашій"!
Моїй дівчинці, Доле, ти наворожи
Лиш гараздів безмірную чашу!!!

Так вже сталося, що тільки-но ми відсвяткували День народження молодшої онучки, а вже слідом прийшов і День народження сташої!))) Різниця між ними аж двадцять років, без кількох днів. Щоправда, Маргаритка народилася під знаком "Риби", а Настьона під знаком "Овен".))) Але дівчата дуже добре спілкуються між собою, люблять і розуміють одна одну.

Зібралися ми за святковим столом своєю родиною...

image.png

Готували всі!))) Я зробила всіма улюблені грінки, які сподобались навіть маленькій Тетянці!))) Донечка купила дуже смачні суші - ми саме такі куштували вперше, а матуся чоловіка Насті спекла свій фірмовий торт. Чоловік онуки посмажив в духовці картоплю з куркою, та зробив салати "Крабовий" та "Олівье", а Настя приготувала печінковий торт. Так що на столі було все!)))

Чоловік Насті привітав її першим з Днем народження, побажав їй купу всього найгарнішого та подякував за двох чудових донечок.

image.png

Звісна річ, тости лунали за тостами і багато побажань ми почули від усіх нашій "новонародженій".)))
А потім вона запропонувала подивитися відео, яке ми з донькою їй подарували колись на День народження:

День народження пройшов просто казково, навіть без випивки! Бо мені якийсь час не можна пити, хіба що безалкогольне вино, яке схоже на сік або компот!)))

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

 last month 

Вітаю онучку з днем народження! Милувалася столом – а заочні страви! А чоловік у онуки молодець, сам готує... Це рідкість. Хоча мій сам і борщ варив та салати робив, навіть ковбасу в кишку починав – домашню ковбасу робив! Як у вас сьогодні у Запоріжжі? Мені друг мій сказав, що в п'ятницю у вас був жах, зараз почитаю в тебе пост за п'ятницю ... Думала, що ти береш очі, а ти напружуєшся - пишеш ... Мені забороняли перший тиждень сидіти в комп'ютері ... Хоча я теж не могла втриматися)) Але так багато не писала, як ти ...) Доброї ночі, Валюша! 🙋🌃🌹

 last month (edited)

Дякую за вітання, сонечко! Так, чоловік у онуки - прото золото! Він не тільки купляє продукти і допомагає готувати ( особливо на День народження), а ще й встає вночі до маленьких дівчаток, бо Настя за день так вимотується, що падає з ніг!((( Ми інколи теж допомагаємо, але ж це "крапля в морі"!
А від компа я дійсно не можу "відірватися", хоча і намагаюсь...)))

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 62877.62
ETH 3140.75
USDT 1.00
SBD 3.89