"My photo memories" contest #8 ||| Конкурс "Мої фотоспогади" №8 Презентація моєї книги в Одесі

in Ukraine on Steem4 months ago (edited)

Усім привіт!

Знову беру участь у конкурсі, який мені дуже подобається. Він тут:

https://steemit.com/hive-145157/@yetaras/my-photo-memories-contest-8-or-or-or-konkurs-moyi-fotospogadi-8

Виживаю сьогодні у своїх спогадах, якщо й усміхаюся, то тільки коли дивлюся на ці фотографії і чую у відео свій щасливий голос. Це було 10 років тому, а немов учора... Єдине, ніяк не звикну, що тут на фотках я чорна, а зараз посивіла після всіх подій і перефарбувалась у світлий сталевий колір. А голос лишився незмінним... Тільки очі стали сумні, як каже мій друг: у твоїх очах вселенський смуток...

14916.jpg

Отже, поїхали... Це було десять років тому – 29 жовтня 2013 р. Мене запросили до Одеси на презентацію моєї книги "Зоря моя вечірня", це була дванадцята книга серії "Діалог з долею" редактора Анатолія Воронова. Загалом авторів у цій серії було десь тридцять чоловік. Ось нас усіх і запросили на цю зустріч, щоб кожен із нас розповів про свою книгу і прочитав із неї один вірш. Авторів було багато, треба було, щоб усі встигли. Пам'ятаю, як я напередодні вибирала з книги свої вірші, напам'ять я їх не знаю, друкувала крупно, щоб було видно при будь-якому освітленні. Два хлопці-поети з Одеси знали мене за моєю поезією, але ніколи не бачили. Коли я почала читати і жартувати, вони вирішили зафільмувати мій виступ і виставити в Ютубі. Дякувати Богу, що вони це зробили, так би я не змогла сьогодні, слухаючи свій виступ - так сміятися ... Ось обкладинка моєї книги, про себе я написала зі зворотного боку. Думаю, що видно, що там написано...

14122.jpg

Згадала, як Анатолій Воронов знайшов мене на поетичному порталі. Він дружив із керівником клубу – Павлом Світським, сильним поетом із Молдови. Толік запропонував Павлу провести конкурс "Народження людини" на честь свого новонародженого сина, я посіла перше місце у конкурсі і редактор вийшов на мене із пропозицією створити мою книгу віршів у серії "Діалог з долею". Книжка вийшла невеликим тиражем - 200 книг, швидко розійшлася серед моїх читачів. У ній любовна лірика. Я в той час писала про кохання і мене на конкурсних майданчиках називали "Богиня кохання")) Була ведучою конкурсів, приймала вірші поетів, проводила свої іменні конкурси. І ось про 29 жовтня 2013 року. Приїхала до Одеси я зі своєю подругою, з якою навчалася у школі, а після школи ми дружили сім'ями, займалися з Анею скандинавською ходьбою. Це вона вмовила мене поїхати на презентацію, пообіцяла супроводжувати мене. Першого дня приїзду нас зустрів редактор, розмістив на нічліг у приватному будинку, він подбав про всіх, хто приїхав на зустріч до Одеси. На другий день ми мали виступати в Будинку Профспілок. Я знала, що можна читати один вірш, але було б неправильно їхати так довго, щоб лише п'ять хвилин виступати. Ось я і домовилася з усіма і прочитала замість одного – десять)) Можете послухати мене у минулому – десять років тому.

Веде зустріч-презентацію сам редактор книги. Це відомий редактор, він співпрацював із видавництвами багатьох країн. А це ілюстрації для моєї книги, зроблені моєю подругою з Києва Наталією Шалле. У мене була вдома її книга з цієї серії "Діалог з долею", шкода все згоріло... . Наталя і малює, і вишиває, і пише чудові вірші, зараз допомагає другу Сергію Алмазову на конкурсному майданчику "Червоні вітрила". Я тоді в Одесі, пам'ятаю, пожартувала, що рада зустріти тут "живу Наталю Шалле")) Ми досі сміємося з Наталкою, коли про це згадуємо. Отакі ілюстрації мені подарувала Наталія Шалле.

7b4bio5hobgskW8qdPdvSqcwwJTvbiCMpGmRey1Rtd8H5rcZGheVQYPZysMz384Kt1P5Gkp15PWV3nbhUjzZPj3PNZEhfeH6D1pJFue5HaiH7iPMkQ1ttSj7YnWUaB79ohiWyUHoBU2rmgAi2UGFbHNwJBbc.jpeg

7b4bio5hobgskW8qdPdvSqcwwJTvbiCMpGmRey1Rtd8H5rZmVhuBooz9suHmrena3PJuKdgeStDwXk5dWdXb5nUfQjXAherNFnaRxxFPVe4ayVfxf3xDnAoaBJnmdHZ8Rcr6gaUSi8Zj6H2Fegz9af9ttHEE.jpeg

7b4bio5hobgskW8qdPdvSqcwwJTvbiCMpGmRey1Rtd8H5qiF2SSSEem8cjrCyB4otFSqTkZka8iDCwQxgJtxPaAGmSLngfkyyuouYcSM1L39oF7eSaLeet3gYjtzqq4zTFSciK3KM4iAZFEoWGYKuDJbJNqk.jpeg

7b4bio5hobgskW8qdPdvSqcwwJTvbiCMpGmRey1Rtd8H5qiGGb2a1HfVWknYFzWxn3CU2m6ruJazGzDSp7PjpdyDLDPNofCvtBMu17hky1Yf5MzMiX2XLJdESeqKk3KdyS3r5gwfpdDTdVf5Y6gVhiQjqScv.jpeg

k75bsZMwYNtze9xHvT6xWCdz7q3QGD35ZKdaPpVrFksWkCKgQBcY3bx9Fmeb6toQeuExJ5PNKevnoas9y12Yu88bvsxCcsov2hyBci2qteX1GTTBdwpaqtb9SCTtVWBzBtVnsx5u5pdXheXfqQtTx6d7vGH9118z2.jpeg

А ось вона сама читає свої поезії на сцені. Дуже інтелігентна, усміхнена та цікава жінка, ми з нею дружимо досі. А нижче моє фото – тут же, сфотографували друзі)

k75bsZMwYNtze9xHvT6xWCdz7q3QGD35ZKdaPpVrFksWkCMp9UpXQF2WZj5T3veJLK6cEmFDLK4Ld1BQQUSa92EgdDbCyAfRzdsn6oeFigrUxe2guD7atbR4hHcFRbiESa7xx5iMTbmGg7L4c2Wewz3mKdnG7aXY2.jpeg

Було б неправильно, приїхавши до Одеси, не погуляти містом. До речі, що мене здивувало, то це те, що на зустріч прийшло багато одеситів, вони дуже люблять поезію. За столиками біля кафе декламують вірші поети. Ми з подругою замовили карету з кіньми, щоб здійснити екскурсію Одесою. Це я фотографуюсь на тлі коней. Коли мені ще випаде щастя покататися на конях?

k75bsZMwYNtze9xHvT6xWCdz7q3QGD35ZKdaPpVrFksWkHg4xgZ3LgZ3V2dKfCkzeRbz6PUyxTMP7xieBQLTc4mjFGHYNiVrgN3mXTe2T8x8vP4DtUpX5WcUd4EqkCNhZNoSFB7xjcMVwxkCZBVkfchpFE8UUTJ1c.jpeg

AmRc67RgYaWTCbCd1L4AQP82AFWYYzZC15DpSZWeSYgzVPNjcHeZv5YLBRs2zMrTgbJ6cs9FViqt8CxwG6Qw83Wo8AxYo3PVPW7ctpLuJqxtuQNoZobBfWsQUoYo982EmZ2xqz328S7Kb8k8U1jHwHGCEoYuF2VU.jpeg

Після поїздки нас із Анею запросили хлопці-поети з Одеси до місцевого кафе, пригостили шампанським) 🍾🥂 Ось такі спогади у мене після зустрічі з цими фотографіями. До речі, на фото я з поетом-бардом – Миколою Науменком. Він у кафе нам співав пісні, і зараз надсилає мені на телеграм свої вірші.

4HFqJv9qRjVeVQzX3gvDHytNF793bg88B7fESPieLQ8dxHnDvkTNrMJYGqo9pFgKuJUumRu969XYQeYEk5shGhagFn1eF92paLVRD2PwjqxibaWn2rmRAWPtEtmAo8HyMVvXVsBEdwZGHts8wnasz4ZLSuZDYPtwzQE.jpeg

Дякую за чудовий конкурс! Підняла собі настрій, сподіваюся, що й вам також.

До нових зустрічей!

Ольга Зоря

Sort:  
 4 months ago 

Класно!))
Відос вразив! Твоя творчість дуже легко сприймається не дивлячись на її глибину, це вміти треба. До того ж подача дуже професійна!)

Поводиш себе на сцені дуже впевнено! Молодець!)) А от мене сцена трохи нервує 😁

Дякую, що поділилася. Дуже приємний пост, стільки атмосфери... 🙂

 4 months ago 

Обіймаю))мені приємно це чути)) 🙋🐬


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.
Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

@tipu curate

 4 months ago 

Дякую щиро ❤️

 4 months ago 

А ось і допис до мого конкурсу)) Вочевидь вас збило з пантелику, що ви два дописи до двох конкурсів готували в один і той самий час. Треба перевірити чи не кинули ви посилання на мій конкурс під постом @mariam.dariam 🙂.

 4 months ago 

Ні...просто у мене часто буває, що попереднє копіювання зберігається... Спасибі, що допомогли мені розібратися)

 4 months ago 

Будь ласка!

 4 months ago 

Дуже круті замальовки, обожнюю монолайн у графіці, хоча сама таке роблю досить рідко, у мене зберігся первісний страх пустоти у малюнку, як у наших пращурів😅😂

 4 months ago 

Я щаслива, що в мене з'явився такий цікавий співрозмовник – поціновувач мистецтва. Бажаю весни у душі)🙋🌅

 4 months ago 

І поціновувач, і той, хто його сам створює:) Правда зараз у мене пішов трохи перекос в один бік, у письменницький, і я прям дуже переймаюся, що ніяк зараз не можу знайти достатньо часу для малювання. Проте сподіваюся за тиждень-два вирішити цю проблему:)

 4 months ago 

Успіхів у всіх починаннях! Весною все розквітає – нехай і у вас розквітають усі таланти) 🙋💐🌹🥀🌺🌷🌻🌼

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58668.45
ETH 3162.85
USDT 1.00
SBD 2.44