Ми живемо в липні, радіємо літу... 🌅🍒🍅🌊🐬

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

Всім привіт!

З початком липня, сьогодні другий день ... Начебто зовні нічого не змінилося, крім того, що відійшли багато фруктів і стали чистіше доріжки під абрикосом, шовковицею, вишнями ... Відцвіли багато квітів ... Але залишилася колишня спека, сонце, на якому спалахи і від цього паморочиться голова... Ніколи не носила капелюха, а зараз мені донька купила капелюх і виганяє мене, коли час сонца - до хати... Жарти погані, довелося позавчора викликати швидку... Я, коли пишу вірші , наче відлітаю на іншу планету, не помічаючи ні сонця, ні запаморочення, а потім - бац, а встати не можу, тиск скаче, земля йде з-під ніг ... І ліки не знижують тиск ... Тільки швидка рятує в такі хвилини)

IMG_20240702_095335_068.jpg

Ось такий у нас липень – соняшниковий! Проводжу фотосесію своєї улюбленої квітки, вона завжди повертає голову у бік сонця) Як і ми - українці) Віримо, що СВІТЛО переможе пітьму...

IMG_20240702_095347_005.jpg

IMG_20240702_095340_719.jpg

У об'єктив потрапив сусідський кіт, він теж вийшов погуляти сам собою, тому не дуже радий тому, що я потривожила його своєю увагою!

IMG_20240702_095431_679.jpg

Спочатку я здогадалася про його обурення по вухах, що розчепірилися в різні боки...) Так колись робив вуха мій Кекс, з яким мене розлучила війна в Маріуполі...

IMG_20240702_095413_874.jpg

А потім він і вголос відлаяв мене)) Тому я потихеньку відійшла від нього з телефоном). Як то кажуть, від гріха подалі ... Зробила вигляд, що злякалася)) Треба ж поважати молодших братів та їхню думку!

IMG_20240702_095355_375.jpg

Заглянула до чату родового дерева, а там уже всі вітають мою двоюрідну сестру з днем народження! Приєдналася!

Вся наша велика родина вітає з Ювілеєм Наташу Єгорову – Ткаченка! Наталочко, бажаємо тобі здоров'я, щастя, світу! 🎂💞

IMG-b85c32831a4ae383ba1ae492a43f08bd-V.jpg

Дорога племінниця!
З Днем народження!!!
З ювілеєм!!!
🥂

Наталочко! З добрим ювілейним ранком! Навіть не віриться, що ти вже така доросла дівчинка! Від усієї нашої великої родини вітаю з днем народження і бажаю збуту всіх мрій та якнайшвидшої зустрічі на Гвардійській... Так хочеться всіх обійняти... одним словом – ГАРМОНІЇ! Щастя на довгі роки!💐

Які у мене добрі новини? Пам'ятайте, що я писала про те, як не дуже дружили наші собака та кішка Філька.

Треба сказати, що собака змирилася з тим, що до неї в кімнату підселили кішку, а кішка поводиться войовничо... Побачивши Мушку вигинає спину і вдає, що хоче напасти)) Тоді Мушка відвертається і йде...Але таке враження , що поступово вони звикають і скоро можна буде їх вигулювати разом, а не порізно ... І це вже легше, тому що вивільняється час для віршів і дописів ... А так час від часу доводиться відловлювати Фільку, що тікає від Мухи , то на деревах, то на даху льоху...

IMG_20240614_075222_171.jpg

IMG_20240614_075216_845.jpg

IMG_20240614_075153_277.jpg

IMG_20240614_075149_016.jpg

Дякую за увагу, рада, що не забуваєте та підтримуєте мої дописи. Бажаю всім доброго липня, хай справджуються наші мрії про мирну тишу... Хай буде світло в наших будинках і в наших душах...

Ольга Зоря

Sort:  

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 2 months ago 

Щиро дякую! ❤️

!upvote 15


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven).

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 140%

 2 months ago 

Щиро дякую! 🙋🌅❤️

 2 months ago 

Привіт, Оль ;)
Класні фотки! 🤩 Фількі привіт!))
У нас теж жарить! На вулицю вийти нереально просто 😅

 2 months ago 

Дякую, Андрійку! У нас температура шкалить за 50 (( Не можу ні писати, ні читати)) А мені потрібно займатися з хлопчиком через день ... Незважаючи на погоду ... Їжджу до нього в мокрому шарфику на заняття ... 🙋💐

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 63927.21
ETH 2754.83
USDT 1.00
SBD 2.65