Кульбабковий квітень

in Ukraine on Steemlast month (edited)

Всім привіт!

Сьогодні вирішила показати вам фотографії своїх улюблених весняних квітів - кульбаб. Вони на вигляд прості, але дуже схожі на ластовиння сонця. Я маю багато віршів про них. Якось мені мій друг розповів, як у березні, коли ще лежав сніг на землі, він бачив, як кульбаба головою пробила снігову стінку і як пташеня, розчепіривши зелені крильця, тяглася до сонця.

Мені на очі потрапили якось відомості про цю квітку. Це цікаво для створення повної картини про кульбабу. У світі відомо понад тисячу видів цієї рослини:

За квітами кульбаби можна приблизно дізнатися час - вони розкриваються приблизно о шостій ранку і закриваються о третій годині.

Квітки закриваються і перед дощем, тому кульбаби можна назвати природними барометрами.

З квіток кульбаби можна приготувати варення, що нагадує мед, а також цілющу настоянку від різних захворювань. У народній медицині успішно застосовуються всі частини цієї рослини. Чумацький сік кульбаби допомагає при укусі бджоли – зменшує больові відчуття та набряклість.

Цвітіння кульбаби відзначається у травні-червні, проте порадувати повторно квітами можуть і восени.

За сезон один кущик цієї рослини може дати понад 10 тисяч сім'янок.

IMG_20240412_111336_530.jpg

Деякі люди з обсмаженого коріння цієї рослини роблять кавовий напій.

Незважаючи на слабке визнання страв з листя кульбаби в нашій країні, деякі народи його охоче готують ще з давніх-давен (індіанці, китайці, італійці), навіть отоварюються ними в магазинах.

IMG_20240412_111341_127.jpg

Квітка може стати бідою садівника – невибаглива рослина може відновитися навіть із пошкодженої частини кореня.

Настій квіток широко застосовується в косметології - він бездоганно може відбілити обличчя від пігментних плям і ластовиння, а маска з листя глибоко живить і омолоджує шкіру.

IMG_20240412_111345_027.jpg

Треба спробуватиме відбілити обличчя і зварити варення)
Хоча я більше люблю кульбаби у вазі на столику, коли пишу вірші. Це я робила в прошлому році.

Хоча поривом вітру може звалити вазу з квітами і вода заллє мені планшет і телефон. Тому я поки що не ризикую збирати букети)) Натомість разом із штучним інтелектом пофантозували для створення картинки з кульбабами для мого вірша "Кульбабковий рай". Ось такі мені видав інтелект кульбаби)
Переклад вірша я зробила через перекладача онлайн:

IMG_20240412_111357_765.jpg

Переклад много вірша:

Мені б у полі трапитися піснею -
Рядком вилупитися з зернятка,
І встромитися в емаль небесну
Ароматом хмільного сонечка.
Романтичного, абрикосного,
Невигадливого, променистого.
Надихатися гарячим повітрям
З незвичайним квітковим присмаком.
Красуватися різьбленим каптанчиком
Під кульбабкою круглолицею,
Під цикорієм - кульбабою,
Під царицею полів – материнкою.
Медоносною щокою солодкою
Доторкатися до трави некошеної,
І розлучившись з пухнастою шапкою,
На галявині біліти порошею.
І розмитою дощами фарбою,
Заповнювати до країв віддушини
Тієї землі з покровами райськими,
З луговими квітами найкращими.
У золотистій косинці сонячної,
Промови вітру вдихаючи приємні,
Співати від зірки до півночі,
Зігріваючи своєю піснею.

IMG_20230429_210805_920.jpg

Це фантазії штучного інтелекту:

IMG_20230429_210812_998.jpg

IMG_20230429_133243_589.jpg

IMG_20230429_210823_589.jpg

IMG_20230429_210818_528.jpg

А це фото моєї внучки - жива кульбаба та жива бджола) 🐝🐝🐝🐝

IMG_20230429_133106_842.jpg

Дякую всім, хто зайшов до мене!
Сонячного вам настрою та кульбабкової радості!

Ольга Зоря

Sort:  
 last month 

Дуже гарні світлини)) У моїй маленькій родині з кульбабами свої специфічні відносини - мої малі дівчатка (кожна має по чотири лапи та хвіст) люблять їх жувати)) Не знаю, може вони в мене намагаються наслідувати Бредбері з його кульбабовим вином))

 last month 

Усміхаюся. Мед і варення пробувала, а вино немає) Мабуть, потрібно запитати у ваших собак рецепт)) Дякую!

 last month 

Я коли прочитала книгу то пішла гуглити рецепт того самого кульбабового вина. Тобто я розумію, що це була метафора, але все одно цікаво, раптом можна таке зробити і справді скуштувати? Але нажали нічого не знайшла, тож Бредбері залишив нас просто з натяком та смаком початку літа у голові))

 last month 

Усміхаюся, я ж сказала, що рецепт тільки у ваших собак)) Вони випили кульбабове сухе вино за тепле мирне літо)) 🐶 🥂 🐕

 last month 

Клас! Цих квітів дуже багато повсюди, але я не знав, що вони мають стільки застосувань!) Варення з кульбаби ніколи не пробував, а от з троянди так))

 last month 

Я теж люблю кульбаби, пробувала мед з них) 🍯 Залишилось спробувати відбілити обличчя)) Привіт! Дякую, що завжди поряд! 🤩🙋

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 70586.26
ETH 3763.77
USDT 1.00
SBD 3.79