You are viewing a single comment's thread from:

RE: Кульбабковий квітень

in Ukraine on Steem2 months ago

Дуже гарні світлини)) У моїй маленькій родині з кульбабами свої специфічні відносини - мої малі дівчатка (кожна має по чотири лапи та хвіст) люблять їх жувати)) Не знаю, може вони в мене намагаються наслідувати Бредбері з його кульбабовим вином))

Sort:  
 2 months ago 

Усміхаюся. Мед і варення пробувала, а вино немає) Мабуть, потрібно запитати у ваших собак рецепт)) Дякую!

 2 months ago 

Я коли прочитала книгу то пішла гуглити рецепт того самого кульбабового вина. Тобто я розумію, що це була метафора, але все одно цікаво, раптом можна таке зробити і справді скуштувати? Але нажали нічого не знайшла, тож Бредбері залишив нас просто з натяком та смаком початку літа у голові))

 2 months ago 

Усміхаюся, я ж сказала, що рецепт тільки у ваших собак)) Вони випили кульбабове сухе вино за тепле мирне літо)) 🐶 🥂 🐕

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.030
BTC 69034.81
ETH 3815.36
USDT 1.00
SBD 3.50