Конкурс "Моя улюблена страва" Картопля на багатті - як смачно!

in Ukraine on Steem2 years ago (edited)

Вітання! Вирішила взяти участь у конкурсі.

Під час війни у ​​Маріуполі, я звикла все готувати на багатті. Газа у місті не було, от і доводилось
шукати дрова, щоб вижити, щоб приготувати всім, хто приїхав до брата з лівобережжя – обіди на багатті.

Ось і сьогодні я запропоную вам страви, які готуються на багатті вже зараз у тривожний час – хоча там, де я живу, є газ.

Звичайно, під час війни ми просто пекли картоплю, робили коржики замість хліба, якого в місті не було, кип'ятили у казані воду для чаю.

Зараз, літку, у нас багато іменинників - і син покійний, і зять, у якого я зараз живу, і я, і мій покійний чоловік...

Так що... я поділюся, що можна приготувати швидко і смачно на багатті - на мангалі.

IMG_20220509_162742_112.jpg

Сьогодні я хочу розповісти про картоплю, так, про картоплю...як її швидко та смачно приготувати до святкового обіду чи вечері.

У мене на фотографії картопля разом із люля-кебабом, про його приготування я розповідала в одному з постів:
(Нагадаю)
Яловичину вимиваю, нарізаю шматочками, пропускаю через м'ясорубку.
Підсолюю фарш, добре перемішую, формую довгасті ковбаски.
Потім нанизаую на шампури, смажу на вогнищі до рум'яної скоринки.
Роблю соус. Перець чилі, помідори обсмажую у олії.
Додаю кріп, часник.
Готові люля-кебаб подаю на стіл із томатним соусом.
Але це уже до картоплi...

Якщо чесно, на кострі можна пекти не тільки м'ясо - шашлики та стейки, але й будь-які овочі: картоплю, кабачки, баклажани, гриби тощо...

Що можна порадити вам, щоб картопля була смачною та соковитою – не звичайною, а святковою?

Щоб бульби картоплі були соковиті та розсипчасті.

Таку картоплю можна красиво викласти на блюді, прикрасивши листям зелені.

IMG_20220505_075102_373.jpg

Спочатку треба підготувати картоплю, як і м'ясо для шашликів наперед.
Я його чистю, добре вимиваю і додатково обробляю щіткою, щоб він був гладким.
Можна нарізати картопля кружальцями, якщо бульби великі, можна цілком, якщо невеликого розміру.

Ми робили картоплю з м'ясом окремо - з люля-кебабом, а можна ще було до неї нарізати сало, воно надасть особливого смаку картоплі. Тим більше, нам українцям ніяк без сала не можна!)

Я додаю завжди і в м'ясо і в картоплю - майонез, а в картоплю ще можна соєвий соус, часник, який попередньо давлю в часницi, спеції до смаку.

Потім все перемішую і ставлю картоплю в холодильник маринуватись.

М'ясо в майонезi для шашликiв ставлю окремо на всю ніч, картопля перед приготуванням – години на три.

Картоплю в маринаді нанизуємо на шампура, можна чергувати із салом, якщо воно у вас є.
Смажимо на мангалі з розпеченим вугіллям. Не забуваємо провертати картоплю, ятоби він підсмажився красиво та рівномірно.

Уявіть собі запах такої картоплі, яка просочилася соком маринаду, а якщо ще й сала Або м,яса... то це казка.

Що подати до нашої королівської картоплі?

Шашлик або стейк...

IMG_20220912_135553_426.jpg

IMG_20220912_135615_194.jpg

Сардельки на мангалі – страва, яка. їж і за вуха не відтягнеш, якщо вони ще в соусі гриль.

IMG_20220912_135601_202.jpg

IMG_20220912_135521_517.jpg

Ну а до картоплі можна подати і все інше, приготоване на мангалі, наприклад, м'ясо з болгарським перцем або
стейк – (не забувши про те, що м'ясо для стейку вирізають тільки поперек волокон) і добре обсмажують із двох сторін.

Ну, це вже інша історія, я про приготування м'яса на багатті якось розповідала в одному зі своїх дописів.
Спробуйте смачно приготувати коронну страву – наших прадідів – картоплю на багатті!
Це як каша з сокири)))

Смачного!

Дякую за конкурс.
Дякую групі підтримки.
Ольга Зоря.

Sort:  

Вы принесли нам очень хороший рецепт. Очень понравился ваш рецепт, особенно фото.. Большое спасибо и наилучшие пожелания вам

 2 years ago 

Дякую... Смачного!


This post was selected for Curación Manual (Manual Curation)

@tipu curate

 2 years ago 

💓 💓

 2 years ago 

Неймовірно апетитний пост! :)

 2 years ago 

Велике вам дякую! Я щаслива, якщо так!

Мені одному здається, що страви на мангалі набувають якогось особливого смаку?)

 2 years ago 

Мабуть, так і є... Навіть проста печена картопля - об'єденье
дітлахів - ідеал, коли ми збиралися учнями біля багаття!)) Дякую вам!

 2 years ago 

Я аж їсти хочу, але ж на роботі🤣

 2 years ago 

Яка я рада тобі, люба Олесю! Дякую!

 2 years ago 

Ахах, дякую😉

Як смачно виглядає вск

 2 years ago 

Дякую вам!!! 💓

 2 years ago 

Їжа на багатті - це просто супер!))

 2 years ago 

Це так...Дякую, до поруч...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 58269.26
ETH 3067.65
USDT 1.00
SBD 2.25