Скоро осінь – за вікнами серпень.

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

IMG_20230926_091707_023.jpg

Всім привіт!

Сиджу в кріслі під навісом, а з двох боків іде дощ... Вранці простирала білизну, вона майже встигла підсохнути... Зняла і склала в таз...Якщо дощ закінчиться, знову розвішу. А поки що вирішила посидіти в планшеті) Ось приблизно з таким романтичним обличчям, як на малюнку моєї подруги Наташі Шалле з Києва))

7b4bio5hobgskW8qdPdvSqcwwJTvbiCMpGmRey1Rtd8H5qiF2SSSEem8cjrCyB4otFSqTkZka8iDCwQxgJtxPaAGmSLngfkyyuouYcSM1L39oF7eSaLeet3gYjtzqq4zTFSciK3KM4iAZFEoWGYKuDJbJNqk.jpeg

Вона малювала мені ілюстрації для моєї книги "Зоря моя вечірня", подарувала багато симпатичних образів, які доповнили собою сприйняття моїх віршів)

natashalle (1).jpg

Ось така моя подруга – Наталя. Це моя книга і я з нею в руках)

14122.jpg

1515.jpg

Не можу знайти кішку, переживаю, дощ йде...в будинку не знайшла...Вона часто спала вгорі на навісі або на даху...Але йде дощ...Ось так вона може сховатися і спати десь, можливо, від собаки. .. 🐶

IMG_20240625_130534_701.jpg

Зайшла в чат родового дерева, там, як завжди - галасливо і весело.

Вітаємо Семенова Олексія Вікторовича з 38 річницею від дня народження, а Случевського Руслана Вікторовича з 23-ї!
Всім здоров'я, удачі, щастя та всіх благ! З Днем народження!

Я приєдналася до привітань...

IMG-297482e65c1c639445931b72aa8fe578-V.jpg

Внучка поїздом поїхала знайомитися з батьками свого хлопця. Надісла мені вигляд з поїзда.

IMG_20240807_145202_703.jpg

А цю квітку мені надіслав учора друг із Запоріжжя. Він називається дуже цікаво (я б ніколи не запам'ятала)

IMG-4509b9927c55d3bbe295745191282a09-V.jpg
Ребуція сеніліс...

IMG-64f47a661ea0e9117c355e9611d9c0f4-V.jpg

А це мене пригостила фруктами зі своєї дачі подруга з Києва)

IMG-8166f1fbee1d8298e2d539779fb1e753-V.jpg

Піду шукати Фільку ... Щось я переживаю, що вона досі не вийшла, дощ начебто закінчився ... Дякую всім читачам, гостям і друзям! Будьте щасливі…

Ольга Зоря

Sort:  
We support Nature and Agriculture related posts. Welcome to our community links is here. and also here is our discord link

Support @pennsif and @pennsif.witness for the growth of this platform. Vote for @pennsif.witness here

Add a subheading(1).png

 2 months ago 

Дякую за підтримку. Успіху вашій спільноті 🙋💐🥕🍅🍒🌵

thank you very much 🤝

 2 months ago 

Класне прізвище, вищий пілотаж 💪

 2 months ago 

Так ... прізвище багато говорить, мені в дитинстві одна людина сказала: "А ти знаєш, що з таким прізвищем ти маєш світити людям?" Мені це запам'яталося на все життя ... І в школі завжди нові вчителі викликали мене першою) І у ВНЗ теж завжди була біля дошки)) Дякую! 🙋💐


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.

@tipu curate

 2 months ago 

Дякую щиро... ❤️

hello good afternoon late afternoon friend.
It seems that you are enjoying the calm and reflective atmosphere in the rain. Hanging laundry in the rain can be a challenge, but it adds a romantic feel to your day. Apart from that, Natasha Shalle's involvement with your book illustrations clearly adds to the beauty and meaning of the poetry you write.

Regarding lost cats, it's natural for you to worry, especially during bad weather. Cats often look for a safe and comfortable place when it's raining, so maybe he's just hiding somewhere protected from the weather. Hopefully he emerges safely soon.

 2 months ago 

Good laziness, Friend! the rain stopped, the laundry was dried, the cat was found, as you said, she was hiding from the rain in the barn)) I’m glad that you are reading my additions! Thank you for such wonderful responses! 🙋💐

you are welcome, friend

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65904.42
ETH 2618.19
USDT 1.00
SBD 2.67