Яблучний день

in Ukraine on Steem2 months ago

IMG_20240806_175056.jpg

Привіт, друзі! Сьогодні Яблучний Спас, але якось зовсім забув про це свято і навіть б не згадав би, якби дружина не нагадала. Але у нас немає особливих традицій, пов'язаних із ним, окрім того, що в церкві освячують дари саду - яблука, груші, сливи і тому подібне. Колись ми завжди дотримувалися цієї традиції, але не цього разу. Але в мене все одно вийшов день, пов'язаний з яблуками, точніше вечір.

Спочатку я сходив донизу, в сад до батьків і назбирав більш-менш цілих яблук сорту "Білий налив", які вже добігають до кінця, їх майже немає на яблуні. Дружина планує зробити повидло, щоб діти взимку могли ласувати млинцями і з смачним джемом, який саме з цього сорту виходить дуже смачним. Оце я їх одразу прямо в тачці і помив зі шланга.

А ще мене потрібно було позбирати яблука із яблуні навпроти нашої тераси. Я натрусив їх майже дві тачки ще в суботу, намагаючись таким чином врятувати яблуні, бо я почув, як тріщать гілки під вагою налитих вологою яблук. Аде на стовбурі утворилася дуже глибока тріщина, швидше за все після завершення сезону доведеться зрізати три гілки, бо вони не будуть здатні нести на собі велику вагу із яблук у наступному сезоні.

IMG_20240806_191555.jpg

А оце я назбиравши одну тачку і завезши її вниз, висипав на купу, корова їстиме. На фото це вже друга тачка, яку я, спохопившись, все ж сфотографував:

IMG_20240806_191537.jpg

А ще надвечір з'явилося сонце і зробив кілька світли, коли сонячні промені гарно освітлювали верхівку дерев

IMG_20240806_191634.jpg

IMG_20240806_191523.jpg

Але не увесь час, було і похмуро:

IMG_20240806_173540.jpg

Чесно кажучи, цей збір яблук мене трохи втомив, бо я назбирав ще цілу точку гнилих яблук. А їх ще в саду залишилося дуже багато, проте я уявлення не маю, коли я зможу їх позбирати. 🤷‍♂️

Sort:  

💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ This is a manual curation from the @tipu Curation Project.

@tipu curate

 2 months ago 

Цікаво, що саме просте можна зробити з яблук?

в нас їх теж повно, а що робити з такою кількістю прям не знаю..

 2 months ago 

Та багато чого, яблучний сік, повидло, сушити яблука можна, але все це вимагає певних зусиль та й часу, та не треба такої кількості

 2 months ago 

Так, на все треба час та зусилля)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62504.18
ETH 2430.44
USDT 1.00
SBD 2.60