Весна квітне буйним цвітом

in Ukraine on Steem3 months ago

IMG_20240412_154040.jpg

Привіт, друзі! У мене все як завжди - тільки сів пост писати, як на мене такий сон навалюватися почав, що я ледь головою на клавіатуру не впав. Хоча я сьогодні фізично дуже мало працював, дуже багато за комп'ютером, взявся за один проект, де дуже багато треба було вникнути, то ж у мене ледь мозок не вибухнув. Ближче до вечора вирішив замінити розумову працю фізичною і вийшов на город, щоб ще трохи грядки вправити, тобто розбити мотикою груди і вибрати траву. Мозок прочистився чудово, зате почала турбувати спина 😄. Залишилося ще приблизно на два рази по дві годинки в середньому. А ці от фото - це та сама грядка, тільки її оброблена частина, там де ми посадили полуницю.

IMG_20240412_154033.jpg

IMG_20240412_154016.jpg

До речі, у минулому "городньому" дописі я вам обдурив, друзі. Ненавмисно, просто голова забита усілякими справами та гризотами. Вишні на цих фото нащеплені не з чеських живців, а з живчів, які ми нарізали колись з дружиною біля орендованої квартири на Кайзервальді, коли ще не були одружені. 😊

А вишня з чеського живця - ось вона))

IMG_20240412_172935.jpg

Але і та, і дві перші вишні дуже солодкі, не такі кислі як звичайні вишні, то ж їх більше полюбляють їсти дітлахи. До речі, десь мені нещодавно Google Photos колажик зробили з як ми минулого літа вишні зробили, він тут буде "в тему". Там правда білі грибочки причепило, які я того дня знайшов, і як я кошу траву))).

IMG_20230626_162745-COLLAGE.jpg

Та й таке. Буду лягати спати, чого ж строчити пости на 500 слів, кому вони цікаві... Хоча начебто і мій сон пройшов. Але день приблизно такий і був, в основному працював за комп'ютером, трохи фізичної праці на городі, вечеря, час з сім'єю та й усе, дописую пост і спати.

Sort:  
 3 months ago 

Весь час від будь якої праці якась частина тіла обовʼязково лишається невдоволеною )) Але нагадало мені мене, яка після дня сидячої розумової праці біжить у зал мов навіжена))

 3 months ago 

Давно мрію навчитись прищепляти дерева. Мені це здається чимось нереально важким

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67527.39
ETH 3259.14
USDT 1.00
SBD 2.64