You are viewing a single comment's thread from:

RE: Я став дельфіном. Але це мене зовсім не тішить

in Ukraine on Steem2 months ago

Та ні, бурчати коли вже досяг мети - я вже не настільки бурчун. Власне навпаки накрила чергова хвиля ну...різних емоцій. І ще злість за те, що ті сильні емоції виникають, коли вже сильний емоційний подразник рашисти зачіпають, у мене це ще досі діти, а коли інші жертви щодня, то якось ... буденно чи що сприймаєш, як би це не звучало цинічно. А так не має бути. як я вже хочу щоб це припинилося. Хоча тверезо розумію що само воно не припиниться, здатися ми не можемо, треба якось вибудовувати життя, щоб якомога менше жертв було, особливо серед дітей.

Sort:  
 2 months ago 

Так, це ще той марафон назріває. І Світ, по великому рахунку, стоїть осторонь і ніби вже от от 3-я світова почнеться... Дуже неприємна ситуація. Деякі речі взагалі краще не озвучувати...

 2 months ago 

Раніш ми всі її дуже боялися. Мені здається, що зараз, коли нас знищують тисячами звичайною зброєю, миякось збайдужіли до колишніх лякалок. Як я казав, ми стали більш грубошкірими і це недобре

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58131.27
ETH 2360.42
USDT 1.00
SBD 2.38