You are viewing a single comment's thread from:

RE: Я став дельфіном. Але це мене зовсім не тішить

in Ukraine on Steem2 months ago

Мої вітання!!! Ну нарешті!!!

Із-заголовку думав що вже буду просити тебе виплюнути бурчуху, яку ти випадково проковтнув. Думв, що ти знову бурчав через те, що довго рухався до дельфіна, та побачивши за Охматдит і в самого знову повернулась частина вчорашнього оліхтаріння...

Sort:  
 2 months ago 

Та ні, бурчати коли вже досяг мети - я вже не настільки бурчун. Власне навпаки накрила чергова хвиля ну...різних емоцій. І ще злість за те, що ті сильні емоції виникають, коли вже сильний емоційний подразник рашисти зачіпають, у мене це ще досі діти, а коли інші жертви щодня, то якось ... буденно чи що сприймаєш, як би це не звучало цинічно. А так не має бути. як я вже хочу щоб це припинилося. Хоча тверезо розумію що само воно не припиниться, здатися ми не можемо, треба якось вибудовувати життя, щоб якомога менше жертв було, особливо серед дітей.

 2 months ago 

Так, це ще той марафон назріває. І Світ, по великому рахунку, стоїть осторонь і ніби вже от от 3-я світова почнеться... Дуже неприємна ситуація. Деякі речі взагалі краще не озвучувати...

 2 months ago 

Раніш ми всі її дуже боялися. Мені здається, що зараз, коли нас знищують тисячами звичайною зброєю, миякось збайдужіли до колишніх лякалок. Як я казав, ми стали більш грубошкірими і це недобре

 2 months ago 

Мої вітання!!! Ну нарешті!!!

Дякую! Так, нарешті добив першу вагому відзнаку. Тепер чекаю на відновлення зеленого ринку, щоб при наявності SBD швиденько другого дельфіна здобути.

 2 months ago 

О так, чого чого а SBD дуже не вистачає. Правду говорять, що Steemit з SBD та без нього це зовсім різні платформи. Як мінімум через активність яка падає в рази без SBD

 2 months ago 

Ось так баг (а як не крути це баг, бо SBD - Steem Baked Dollar, тобто його вартість мала бути прив'язана до долара і початково так і була) став перевагою, бо система насипає і винагород відповідно.

 2 months ago 

Та да, згадується найвідоміший афоризм програмістів "Це не баг а фіча"

Фіча — це сленг, назва тих або інших признаків предмета, або явлення. Другими словами, це його особливості, незвичайні властивості.
Слово прийшло до нас від англійського «feature» — особливість.

 2 months ago 

Тепер це вже фіча 🤣🤣🤣

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 58387.03
ETH 2359.14
USDT 1.00
SBD 2.37