You are viewing a single comment's thread from:

RE: Сіль по 200 гривень

in Ukraine on Steem2 months ago

Ну, нормальна акція, багато символізму, якщо це справді остання сіль із знаменитих копалень біля Соледару, які вже окуповані. Але змушувати їх купувати - це як змушувати донатити. Хоча наші донати для багатьох можуть комусь житття врятувати, але все ж це внески добровільні...

Sort:  
 2 months ago 

Добровільні але с таким натяком " купувати обовязково "

 2 months ago 

Ну, мене це б теж розізлило мабуть, бо ми не сильні оцим совковим "добровільно-примусовим" підходом, наша сила в єднанні, добровільній пожертві та отому власне бунтівному духу, що мабуть спить в наших генах.

 2 months ago 

Ви знаете у мене брат війсковий. І я знаю як це складно і дорого амуніція обходиться. Тим паче брат с початку війни пішов і тоді було все важко купити чим зараз. Після поранення він не підлягає до служби тільки на блокпосту стояти, а ідти на завдання то не можна. Ось чого я і против всіляких таких акцій як сіль наприклад. А ось еслі би управління наше промовила би щоб комусь задонатити тим паче з мого міста є дві роти, то я би не против. А так купиш ту сіл і гроші підуть не понятно кому

 2 months ago 

Так, звичайно, моя позиція також полягає в тому, щоб допомагати в першу чергу тим, кого я знаю особисто або їх знають мої знайомі. Таких дуже багато, на жаль, то ж власне і на великі фонди не залишається. А тим паче на подібні акції. Хоча багато компаній роблять це по замовчуванню, просто включаючи це в ціну, як наприклад в одній відомій мережі заправок чи деінде.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.031
BTC 60708.09
ETH 2619.74
USDT 1.00
SBD 2.58