You are viewing a single comment's thread from:

RE: Призи за активність №25

in Ukraine on Steem2 months ago

Дякую, @o1eh! А з @cranium на цьому етапі було марно змагатися, я це наче відчув, тому і не намагався😄. Жартую, звісно, просто не мав часу, і навіть здивований своєму другому місці))

Sort:  
 2 months ago 

Вашкий тиждень був. Я свої коменти відписав через 38 питань в конкурсів питан АІ. Цей конкрс добряче додає активності та коментарів у нашій спільноті

 2 months ago 

Гадаю, що так і є і мої п'ять питань вплинули в підсумку на моє неочікуване для мене друге місце. А так вийшло два в одному))

 last month 

Отак от, бачиш скільки коресті від мого конкурсу, а ти буває його пропускаєш :)

Жартую, майже 🤣

 last month 

Та я щось зашиваюся останнім часом, треба щось обмежувати, я ще точно не вирішив, бо часу подумати зовсім немає. Хоча жалітися навіть на це якось соромно, знаючи, що проживають інші там, на передньому краї ((

 last month 

жалітися навіть на це якось соромно, знаючи, що проживають інші там, на передньому краї ((

Тут не має чого соромитись :) Це правильний, раціональний потік думок, всього не переробити, чимось доведеться жертвувати (відкладати на потім)

 last month 

Я не соромлюся самого факту, звісно, що всього не встигнеш, хоч як би не хотілося. Я про те, що ми часто жаліємося на те, на що жалітися не варто, бо воно насправді незначне і дріб'язкове, навіть хронічна втома і недосип вдома і десь в лісі в окопі на фронті - це величезна різниця. Тому постійно себе ловлю на цьому

 last month 

Це розуміння приходить тільки тоді, коли вже є з чим порівнювати а поки сам щось не прожив, важко зрозуміти "як воно на справді".

І я себе постійно ловлю на думці, що не ма чого скаржитись, краще цей час та сили викоритсати на якусь справу.

 last month 

Так, без практичного досвіду майже не реально зрозуміти. І якби не було важко зараз, це розуміння допомагає припинити все це внутрішнє (а часом і зовнішнє) скиглення в зародку однією думкою: "Стоп! Це ще не важко"

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57824.98
ETH 3133.87
USDT 1.00
SBD 2.42