You are viewing a single comment's thread from:

RE: Призи за активність №25

in Ukraine on Steem2 months ago

Вашкий тиждень був. Я свої коменти відписав через 38 питань в конкурсів питан АІ. Цей конкрс добряче додає активності та коментарів у нашій спільноті

Sort:  
 2 months ago 

Гадаю, що так і є і мої п'ять питань вплинули в підсумку на моє неочікуване для мене друге місце. А так вийшло два в одному))

 2 months ago 

Отак от, бачиш скільки коресті від мого конкурсу, а ти буває його пропускаєш :)

Жартую, майже 🤣

 2 months ago 

Та я щось зашиваюся останнім часом, треба щось обмежувати, я ще точно не вирішив, бо часу подумати зовсім немає. Хоча жалітися навіть на це якось соромно, знаючи, що проживають інші там, на передньому краї ((

 2 months ago 

жалітися навіть на це якось соромно, знаючи, що проживають інші там, на передньому краї ((

Тут не має чого соромитись :) Це правильний, раціональний потік думок, всього не переробити, чимось доведеться жертвувати (відкладати на потім)

 2 months ago 

Я не соромлюся самого факту, звісно, що всього не встигнеш, хоч як би не хотілося. Я про те, що ми часто жаліємося на те, на що жалітися не варто, бо воно насправді незначне і дріб'язкове, навіть хронічна втома і недосип вдома і десь в лісі в окопі на фронті - це величезна різниця. Тому постійно себе ловлю на цьому

 2 months ago 

Це розуміння приходить тільки тоді, коли вже є з чим порівнювати а поки сам щось не прожив, важко зрозуміти "як воно на справді".

І я себе постійно ловлю на думці, що не ма чого скаржитись, краще цей час та сили викоритсати на якусь справу.

 2 months ago 

Так, без практичного досвіду майже не реально зрозуміти. І якби не було важко зараз, це розуміння допомагає припинити все це внутрішнє (а часом і зовнішнє) скиглення в зародку однією думкою: "Стоп! Це ще не важко"

 2 months ago 

розуміння допомагає припинити все це внутрішнє (а часом і зовнішнє) скиглення в зародку однією думкою: "Стоп! Це ще не важко"

В мене є схожа фраза "зберись!"

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55011.75
ETH 2337.88
USDT 1.00
SBD 2.34