You are viewing a single comment's thread from:

RE: "My photo memories" contest #9 ||| Конкурс "Мої фотоспогади" №9

in Ukraine on Steem3 months ago

Я думаю, що можна буде створити свою партію)) але це вже після завершення воєнного стану, коли політична активність знову буде доречна і в рамках закону.

Sort:  
 3 months ago 

Ні, я краще в коментах попінпонглю. В політику взагалі не хочеться ні ногою ні рукою ні іншими частями тіла...

 3 months ago 

Що тут скажеш, ні то ні, хотів якесь ще прислів'я рубанути, але одні кацапській на думку спадають, то я відмовився від цієї не надто вдалої ідеї))

 2 months ago 

Правильно, краще ні як прислів'я не озвучувати, ніж по кацапські... То вже западто та перебор

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64024.15
ETH 3515.24
USDT 1.00
SBD 2.55