You are viewing a single comment's thread from:

RE: Конкурс | "МІЙ НАЙКРАЩИЙ ДЕНЬ" Перший стрибок з парашутом

in Ukraine on Steem5 months ago

Ого! Оце цікаві факти ви розповідаєте! Стрибок з парашутом - це надзвичайно захопливо. Колись до війни я думав що нізащо б не наважився, зараз думаю, що це точно не так страшно, як обстріли танками та ракетами, але все одно це не те, про що я мрію 😉.

Sort:  
 5 months ago 

Після навчання в аероклубі, нам треба було зробити три стрибки - і нам присвоїли 3 розряд... Та мені хотілося стрибати ще, я сама їздила на аеродром і діставала інструкторів!))) Так що, пощастило зробити 2 зайвих стрибка.)))
Потім треба було взимку ходити на навчання знову - і вже навчатися керувати спортивним парашутом, бо ті стрибки були з десантним...))) Але взимку я познайомилась зі своїм майбутнім чоловіком - і він мене не пустив(((

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 65687.24
ETH 3269.56
USDT 1.00
SBD 2.69