You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question "?" AI - Contest (Конкурс питань)

in Ukraine on Steem6 months ago

Chat GPT підтверджує існування масонів, а не секретної організації, бо вони зовсім не ховаються. Достатньо почитати, наприклад, Вікіпедію. Згідно неї "На сьогоднішній день на території України діє тільки одна регулярна масонська організація визнана світовим масонством: Велика Ложа України. До складу Великої Ложі України входить станом на 2020 рік тринадцять діючих Достойних Лож". Ось посилання .

Sort:  
 6 months ago 

Я в цю тему не поглиблювався, тому в мене склалася думка про якихось людей, які керують всією планетою в мантіях :)

 6 months ago 

Нічого собі пізнання. Не очікував, що Ви так обізнані в даній тематиці, піду і я перечитаю що там пише всезнаюча вікі про ці питання

 6 months ago 

Та я не особливо цікавився, просто десь читав та запам'яталося. Раніше я багато читав, та й зараз в принципі, тільки формат того, що читаю змінився більше новин та аналітичних статей в мережі, раніше більше книжок.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64785.95
ETH 3471.44
USDT 1.00
SBD 2.51