You are viewing a single comment's thread from:

RE: Question "?" AI - Contest (Конкурс питань)

in Ukraine on Steem5 months ago

Я: Масони існують?


Сhat GPT: Термін "Масони" може вказувати на членів Масонського ордену або Масонського братства, яке є однією з найстаріших та найбільш таємничих об'єднань у світі. Масони стежать за ритуалами, символікою та традиціями, і їхня історія сягає глибоко в минуле.

Самі масони стверджують, що їхня організація має свої коріння в середньовічних будівельниках (масонах), але вони розвинулися в окремий орден зі своєю власною філософією. Серед цих філософських принципів можуть бути братерство, благочестя та пошук знань.

Щодо таємниць та загадок, пов'язаних із Масонами, багато з них можуть бути перебільшеними або містити елементи міфології. Існують численні теорії з боку конспірології, які пов'язують Масонів із секретними планами та впливом на світові події, проте багато з цих тверджень є не підтвердженими або вважаються спекулятивними.

Коротко кажучи, Масонське братство існує, але його природа і роль в історії залишаються предметом спекуляцій і дебатів.


Chat GPT підтверджує існування секретної таємної спільноти, як на мене досить неочікувано

Sort:  
 5 months ago 

Chat GPT підтверджує існування масонів, а не секретної організації, бо вони зовсім не ховаються. Достатньо почитати, наприклад, Вікіпедію. Згідно неї "На сьогоднішній день на території України діє тільки одна регулярна масонська організація визнана світовим масонством: Велика Ложа України. До складу Великої Ложі України входить станом на 2020 рік тринадцять діючих Достойних Лож". Ось посилання .

 5 months ago 

Я в цю тему не поглиблювався, тому в мене склалася думка про якихось людей, які керують всією планетою в мантіях :)

 5 months ago 

Нічого собі пізнання. Не очікував, що Ви так обізнані в даній тематиці, піду і я перечитаю що там пише всезнаюча вікі про ці питання

 5 months ago 

Та я не особливо цікавився, просто десь читав та запам'яталося. Раніше я багато читав, та й зараз в принципі, тільки формат того, що читаю змінився більше новин та аналітичних статей в мережі, раніше більше книжок.

 5 months ago 

Опа, які люди з'явилися!?)) Де це ти пропадав?

 5 months ago 

Шукав натхнення, думав вже не впізнають )

 5 months ago 

Завжди хотіла тебе спитати. Ти колись десь писав, що в тебе улюбленна книга Том Соєр. В тебе вона так і залишилась улюбленною?

Чому я про це питаю? Тому що, я зараз з малим читаю Тома і я вже при перших рядках починаю спати...)) ТОбто ми чтаємо її вже мабуть 3 місяці. Я розумію, що це класика, я все розумію... але я не розумію, як її цю нудну книжку ще й любити, як що є набагато цікавіщі сучасні книжки?

Давай роби свій новий допис, а то я тут почала не по темі)))
Чекаю))

 5 months ago 

Звичайно змінились вподобання, була улюбленою Том Соєр,а зараз взагалі улюбленої немає ) Дуже довго не читав книжки, слухав аудіокниги по навчанню , а тут щось вирішив почитати "Фауст", як дочитаю розповім.

Пам'ятаю зі шкільної програми найбільш сподобались й запам'ятались "Федько Халамидник", "Климко", "Різдвяна пісня в прозі". Вже рік хочу щось почитати цікаве, та все не знаю що)

 5 months ago 

Щось з розряду "раніше трава була зеленіша, повітря чистіше, сонце якравіше".
В спогадах позитивне згадується як щось таке прям ВАУ, а коли з часом вирішуєш знаходиш гру, яку вважав з дуже реалістичною графікою, а там просто пікселі, а у спогадах там неначе все реальне :)

 5 months ago 

Я колись читав Тома Соєра в дитинстві і тоді вона мені зовісім не видалася нудною. Це вже, правда, давненько було і коли деякі старі книжки перечитуєш, то вони здаються якимось наівними чи що, але це стосується наукової фантастики, написаної у 50-60 роках. А така перевірена часом класика вже настільки архаїчна, що аж мила і існує наче поза часом))

 5 months ago 

прекрасне питання. Вдповідь сподобалась не менше. Chat GPT - крутий інтрумент, головне не сприймати все ним написане як аксіому

Дякую, за участь і за почин в конкурсі!!!

 5 months ago 

Вам дякую за цікавий конкурс)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61604.80
ETH 3444.70
USDT 1.00
SBD 2.50