You are viewing a single comment's thread from:

RE: Короткі підсумки для себе

in Ukraine on Steem6 months ago

Я на початок свого повернення мав 400 стіму у Steem Power. Зараз я прямую до 1000 Steem Power, повністю конвертуючи все зароблену у цю саму стім павер. Пройшло приблизно два з половиною місяці. Прогрес є, але не такий швидкий, як мені б хотілося. 🙁

Sort:  
 6 months ago 

Зацікавив. Подивився.
Думаю 500+ стімів за цей період - прекрасний результат. Хоча, звісно завжди хочеться більше.

 6 months ago 

Трохи дратує ота вибірковість великих китів. Чи кита? Чесно кажучи не мав часу аж так детально досліджувати Стіміт, але, схоже, тут лише один мегакит після тієї самої експропріації.

 6 months ago 

Так і двсі інші виступають від його імені. Є цікаві спіьноти, в яких гарно підтримують публікації. наше чи не на 3-м місці, в порівнянні з іншими нам не має чого скаржитись )

 6 months ago 

Я допитливий і хочу зрозуміти алгоритм, бо як минулий раз я починав на Стіміт, то з часом я все ж почав отримувати подарунки, трохи піднакопичив і злив силу свою богатирську (насправді не дуже), лишивши тих самих 400 СП. Схоже , це запам'ятала поліція моралі)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 60984.38
ETH 3379.71
USDT 1.00
SBD 2.47