Короткі підсумки для себеsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem8 months ago

Привіт. Вирішив зробити швидкий і лаконічний статистичний підсумок своєї активності на STEEM.

На момент, як я відновив свою активність на steemit я мав біля 50 SP. Це було трішки більше 1 місяця тому.

Крім цього, 24 дні тому я купив по 0.1615 - 2002 Steem.

image.png

Зараз я маю на балансі 2292.096 Steem.

Тобто, за 1 місяць, в режимі 1 публікація на день, я накопичив 240 STEEM POWER

Складно сказати багато це чи мало, це стільки - скільки є. Спобую накопичити більше.

Стосовно майбутніх планів. І на далі буду продовжувати усі накопичені STEEM конвертувати в STEEM POWER, доки не накоплю 10 000. Там уже буде видно...

Sort:  
 8 months ago 

Якщо прикинути у відсотках, то це +12%, що доволі непогано за такий строк.

 8 months ago (edited)

Так, дійсно не погано. Але, точо можна краще.

 6 months ago 

Якщо прикинути у відсотках, то приріст складе майже 400% - майже у 5 разів. Ось: 240-50=190 Steem Power, було б 200 Steem Power, то було б рівно 400% приросту. Приріст на 12% - це 50*0,12=6 Steem Power. Всього на всього.

 6 months ago 

Я на початок свого повернення мав 400 стіму у Steem Power. Зараз я прямую до 1000 Steem Power, повністю конвертуючи все зароблену у цю саму стім павер. Пройшло приблизно два з половиною місяці. Прогрес є, але не такий швидкий, як мені б хотілося. 🙁

 6 months ago 

Зацікавив. Подивився.
Думаю 500+ стімів за цей період - прекрасний результат. Хоча, звісно завжди хочеться більше.

 6 months ago 

Трохи дратує ота вибірковість великих китів. Чи кита? Чесно кажучи не мав часу аж так детально досліджувати Стіміт, але, схоже, тут лише один мегакит після тієї самої експропріації.

 6 months ago 

Так і двсі інші виступають від його імені. Є цікаві спіьноти, в яких гарно підтримують публікації. наше чи не на 3-м місці, в порівнянні з іншими нам не має чого скаржитись )

 6 months ago 

Я допитливий і хочу зрозуміти алгоритм, бо як минулий раз я починав на Стіміт, то з часом я все ж почав отримувати подарунки, трохи піднакопичив і злив силу свою богатирську (насправді не дуже), лишивши тих самих 400 СП. Схоже , це запам'ятала поліція моралі)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64182.15
ETH 3505.45
USDT 1.00
SBD 2.53