You are viewing a single comment's thread from:

RE: Мудра цариця

in Ukraine on Steem7 months ago

Видно справжню поважну Пані! Бо в мене грайлива рухлива панночка, яка теж вимагає своєї уваги, але вона більше гратися хоче, ніж щоб її гладити. Треба буде якось зробити допис і про неї))

Sort:  
 7 months ago 

Якщо не помиляюсь, вона у вас щаслива (трьохмасна) - тому точно треба робити, на щастя.
Ну, не на одних же грибочках весь час виїжджати. Нехай і котики "відпрацбовують" корм )))))

 7 months ago 

Хм, у мене не лише пости про гриби, особливо останнім часом, коли зима надворі)). Якщо брати тижневий вимір, то відсотків 10 вийде ). Я взагалі людина багатосторонньо розвинена 😋

 7 months ago 

З останнім я не збирався сперечатись )))

Я ж не звинувачую, я то, як то кажуть, по доброму, трішки подразнити, щоб посмішка нра обличчі виникла, коли читаєте коментар 😋

 7 months ago 

Я знаю))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67333.38
ETH 3247.21
USDT 1.00
SBD 2.65