Мудра царицяsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem6 months ago

Привіт. Чим довше я є власником Кішки – тим більше я починаю схилятись до думки, що люди створені спеціально для того щоб служити їх величностям – КОТАМ. Цікаво, тільки в мене така думка?

msg978496504-163869.jpg

В моєму домі, після одруження, стало більше не тільки на одну кішку, а й ще на одну людину, яка любить почитати книги. В такі моменти наша цариця на ім’я «Меліса» (не знаю чом так її назвала дружина, особисто мене вона куди частіше бісить ніж заспокоює :) ) відразу приходить до читача і підставляє своє тільце, для того щоб її погладили...

msg978496504-163870.jpg

Якщо ж їй ніхто не приділяє необхідної, на її думку, уваги вона починає активно виборювати право на увагу. Я б сказав – вимагати приділити їй час. А то сидять ті господарі, дивляться на щось монотонно і не використовують руки щоб виконувати свій обов’язок – гладити царицю.

msg978496504-163866.jpg

Взагалі, Меліса не дуже грайлива кішка. Але на олівець що швидко рухається реагує як і всі коти. Не знаю чому, для них це найкраща та найцікавіша іграшка.

IMG_20231224_213830.jpg

Доки готував пост – майже встиг підловити ще один момент, щоб зробити фото як «Меліса» спить, обійнявши голову лапками. Зате вийшло сфотографувати здивований погляд від неочікуваного пробудження.

З Україною в серці 💙💛, разом до перемоги!

Sort:  
 6 months ago 

Видно справжню поважну Пані! Бо в мене грайлива рухлива панночка, яка теж вимагає своєї уваги, але вона більше гратися хоче, ніж щоб її гладити. Треба буде якось зробити допис і про неї))

 6 months ago 

Якщо не помиляюсь, вона у вас щаслива (трьохмасна) - тому точно треба робити, на щастя.
Ну, не на одних же грибочках весь час виїжджати. Нехай і котики "відпрацбовують" корм )))))

 6 months ago 

Хм, у мене не лише пости про гриби, особливо останнім часом, коли зима надворі)). Якщо брати тижневий вимір, то відсотків 10 вийде ). Я взагалі людина багатосторонньо розвинена 😋

 6 months ago 

З останнім я не збирався сперечатись )))

Я ж не звинувачую, я то, як то кажуть, по доброму, трішки подразнити, щоб посмішка нра обличчі виникла, коли читаєте коментар 😋

 6 months ago 

Я знаю))

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64281.02
ETH 3503.03
USDT 1.00
SBD 2.54