Кулінарний конкурс - Запечена картопля

in Ukraine on Steem7 months ago

IMG_20240212_193451.jpg

Не треба кидатися в мене тапками 😄. Так, я хочу сьогодні розповісти про картоплю, яку ми готуємо ледь не щодня у різному вигляді - варену, смажену, печену, терту, нарізану, мелену - та яку тільки хочеш. Але можливо цей мій спосіб полегшить вам життя, коли ви маєте багато дуже дрібненької картоплі, яку навіть не почистиш, бо лушпиння буде більше, ніж чистої картоплі 😉. Якщо чесно, то цей спосіб приготування картоплі мені показала дружина і вона і завжди її готувала, за винятком однієї технологічної деталі, яку переважно робили мої чоловічі руки)). Але сьогодні, заради конкурсу, я все робив сам 🙂.

Отож, як я й казав, беремо найдрібнішу картоплю, яку ви маєте (у селі таку зазвичай свиням варять 😂).

IMG_20240212_180747.jpg

Чистити її даремно справа, то ж запікати будемо зі шкіркою. До речі, ще зі школи я пам'ятаю з уроків біології, яка була моїм з найулюбленіших предметів, як вчителька розповідала, що в картопляній шкірці знаходиться дуже багато цінних вітамінів та мікроелементів, а ми їх якраз викидаємо. А для того, щоб їх засвоювати картоплю треба готувати зі шкіркою, найкраще запікати. А, оскільки картопля росте в землі і переважно дуже брудна, треба її дуже добре помити. Я роблю це в раковині, так найпростіше.

IMG_20240212_182321.jpg

А для того, щоб добре відпуцувати весь отой бруд, найкраще підходить зворотна, шорстка сторона звичайної губки. І якраз саме цей етап завжди делегувала мені дружина 😄.

IMG_20240212_182634.jpg

Ось моя помита картопля. Сьогодні не довелося багато мити, бо це вечеря на двох, плюс декілька картоплин дзьобнула Даринка. Маркіян по панськи відмовився таке їсти, він взагалі дуже перебірливий у їжі)).

IMG_20240212_184047.jpg

Поки я мив, побачив багато позеленілої картоплі. Її їсти не можна, бо там виділився соланін, отруйна сполука. Найбільш зелену я зразу відкинув, а решту перебрав, де-не-де повідрізавши позеленілі шматки. І загалом найбільшу картоплю я перерізав.

IMG_20240212_184234.jpg

Загалом раніше ми картоплі одразу запікали, але останні два рази ми її легенько "панірували", то ж перед цим трохи треба відварити. Зовсім трохи, кілька хвилин після кипіння.

IMG_20240212_184551.jpg

Коли картоплю трохи підварили, зливаємо її на друшляк:

IMG_20240212_185914.jpg

Коли вода стекла, кидаємо картоплю в пакет, солимо, перчимо, додаємо інші спеції до смаку, підійдуть прованські або італійські трави, цього разу я використав копчену паприку.

IMG_20240212_190024-COLLAGE.jpg

Поливаємо все це олією.

IMG_20240212_190226-COLLAGE.jpg

Ну і ноу-хау. Як я вже згадував, раніше на цьому було б все і воно було зовсім непогано, але передостаннього разу дружина вирішила всипати трохи крохмалю, який про запіканні створив додатково хрумку скоринку 😊. Цього разу крохмалю не було, в хід пішли панірувальні сухарі 😉.

IMG_20240212_190214.jpg

Пакет зав'язуємо (або просто міцно стискаємо) в районі горловини і добряче його трусимо, щоб все добряче перемішалося і обліпило картоплю. Тоді висипаємо на деко і ставимо запікати. Час від часу заглядаємо і перемішуємо.

IMG_20240212_190639.jpg

Ну ось, наша картопелька і спеклася. Як я і казав, з рум'яною скоринкою 😊.

IMG_20240212_193449.jpg

Накладаємо на тарілку)). Загалом це гарнір, але мої друзі, які приходили до нас в гості, наминали цю картопельку чи не більше за шашлик 😉.

IMG_20240212_194424.jpg

Цього разу до картоплю була ще й запечена курочка і салат, але це вже зовсім інша історія 😄.

IMG_20240212_194412.jpg

Ну і оскільки це вечеря на двох з дружиною, не завадить келих червоного вина (на фото мій, дружина лиш пригубила) 😊:

IMG_20240212_194510.jpg

Sort:  

!upvote 20


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven). Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 7 months ago 

Вав!!! Виглядає дуже гарно і смачно

Я в студентські роки часто готував подібну страву. Також брав найдрібнішу свинячу картоплю (тільки молоду), мив варив і з сметанкою, часничкомі петрушечкою. Мммммм

Добре, що я вже поснідав )))

 7 months ago 

Виглядає дуже гарно і смачно

Дякую 😊.

найдрібнішу свинячу картоплю (тільки молоду)

це зовсім інша страва, теж дуже смачна, але по іншому. Я її уявив собі із салатиком із огірків і помідорів зі сметанкою! Класика!

 7 months ago 

Моя сім'я також полюбляє картоплю в різному виді

 7 months ago 

5GeQYkdkTVXgMLtSnYLjCeB13ponnb67yW62AEoEPpD5LQYSckezE7dmY55mFQ5d3QGsDZ93hVQDXYsmcPaMREePgqwzBYJ5G8MSwK6M6wWvUcTL4qPh9DbUeM1tqSBXfByrKew86QiPB1RBLeKobV11JT7i1R1QdzFz3xatec3HUeRGXA615Q1U1fcjQJEZAq4v8nRtMBqaQtZsmG7hfP.png

 7 months ago 

Дякую за участь.

Картоплю ми теж дуже любимо і споживаємо її в усіх можливих видах - варену, смажену, деруни і т. д. Але дрібну картоплю ми маємо куди використовувати - годуємо нею курей і корову.

Ваша картопля виглядає дуже апетитно, така запечена, аж хочеться негайно її з’їсти.

 7 months ago 

Але дрібну картоплю ми маємо куди використовувати - годуємо нею курей і корову.

Ну ми теж не їмо лише дрібну картоплю 😉. Ми взагалі намагаїмося споживати більше каш, ніж картоплі. А цю дрібну час від часу запікаємо просто, бо любимо)). У нас теж дрібну картоплю худоба з'їдає, батьки тримають, але цього року картопля взагалі не вродила, то ж худоба на гарбузовій дієту, бо гарбузів вродило дуже багато!)))

 6 months ago 

О! Я поїду-ка я куплю картопельки 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57428.63
ETH 2425.69
USDT 1.00
SBD 2.34