Кулінарний конкурс - Риба - Оселедець з цибулькою

in Ukraine on Steem6 months ago (edited)

IMG_20231222_093023.jpg

Я вже думав, що не братиму цього тижня участі в кулінарному конкурсі, але сьогодні купив соленого оселедця і вирішив замаринувати його з цибулькою. То ж чому б і не взяти участь в конкурсі? 😉 Раз у нас тут є найкращий гарнір під рибу?))

Отож, взимку часто купляємо оселедець, бо дуже його любимо. Але не беремо нарізаний в баночках, бо по перше це дорого, а по друге це не завжди смачно. Звісно, і філе можна купити несмачне, але тут вже дивитися пункт 1.))

Але я знаю одну точку, рибний магазин, де продають дуже смачне мариноване філе. От воно вже смачне, дуже, але я люблю маринувати оселедець з цибулею, тут цибуля не менш смачний компонент, ніж оселедець.

Отож сьогодні я купив філе трьох оселедців, мені вистачить для них дві цибулі. Цибулю чистимо від лушпиння і нарізаємо півкільцями.

20231222_003640-COLLAGE.jpg

Далі чистимо філе оселедця від шкіри.

20231222_003842-COLLAGE.jpg

Нарізаємо на шматочки.

IMG_20231221_193215.jpg

Викладаємо в якусь посудину чи банку, на дно, посипаємо цибулею.

IMG_20231221_193341.jpg

IMG_20231221_193421.jpg

І так шарами, поки не викладемо весь оселедець.

IMG_20231221_194114.jpg

Звісно, можна замаринувати цибулю окремо, а тоді перекласти нею оселедець, але я роблю так, і хоч жінка дивиться на мене скоса.

Отож, коли ми виклали весь оселедець і цибулю, то я даю трохи оцту, на око, але нехай буде пів столової ложки, трошки солі (але не забуваймо, щось оселедець вже солоний), олії теж на око (хай буде дві столових ложки) і заливаю десь до половини, а може й більше, холодною кип'яченою водою. Тоді закриваю кришкою, перевертаю, щоб воно добре ще на верхні шари затекло і ставлю в холодильник. Вже наступного дня буде смакота (я про цибулю, бо оселедець я і так купую смачний 😆 ).

IMG_20231221_194103.jpg

Але сьогодні трохи не дотрималися витримки, бо на вечерю була варена картопля з маслом (не пюре! 😉) з оселедцем.

IMG_20231221_195239.jpg

Це було дуже смачно, повірте )).

Оновлення . А зранку ще поснідали канапочками із чорного хліба з оселедцем. Цибулька якраз добре промаринувалася)).

IMG_20231222_092819.jpg

Sort:  
 6 months ago 

Супер! Мені чоловік теж пропонував виставити оселедця, прикрашеного цибулею...))) Але я все ж таки настояла, аби він купив заморожену рибу.)))

 6 months ago 

Ну, ваш пост справедливо переміг, адже щоб приготувати смажену рибу, треба більше часу витратити)

 6 months ago 

Набагато більше часу!)))


☃❄🎄This is a manual curation from the @tipu Curation Project.☃❄🎄
Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

@tipu curate

 5 months ago 

Ух, якби я зараз цього оселедчика та й на чорний хлібчик поклав!)) Чорний хлібчик є, "Житнє диво" від "Теремно", смачний чорний хліб за адекватною ціною, здається 23 грн, а не 35 чи більше як "Фінський". А оселедчика я вже не можу ніяк три дні купити, ніде немає((

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 60807.32
ETH 3349.51
USDT 1.00
SBD 2.48