Кулінарний конкурс. Гарбузова запіканка

in Ukraine on Steem4 months ago

IMG_20240128_125710.jpg

Всім привіт! Через запуск свого власного конкурсу мені трішечки не вистачало часу для того, щоб взяти участь у конкурсах інших учасників нашої спільноти. Але нарешті я зробив це і можу приступати до закриття гештальтів)).

Вирішив я почати з кулінарного конкурсу від @mariam.dariam, адже окремі продукти для цієї страви я купив ще в суботу і встиг вже написати про це пост 🙂. І сьогодні я хочу поділитися з вами рецептом однієї із своїх улюблених страв - гарбузової запіканки з помідорами та печерицями. Зазвичай ми готуємо її із звичайних, я б сказав класичних гарбузів, яких цього року у нас вродило дуже багато, ціле поле. Але мама ще посадила невеличку ділянку гарбузів сорту "баттернат" і я вже про нього згадував у своєму дописі про гарбузовий суп.

Ми вже використали усі гарбузи-баттернати, а цей був останнім. Можливо ми б залишили його надовше, але він почав псуватися, в місці, де стирчить його "хвіст" він почав підгнивати, хоча це і не дуже помітно, якщо не орієнтуєшся.

IMG_20240128_125730.jpg

То ж я надрізав той вершок і побачив, що справді гарбуз почав псуватися, але дуже цікаво, в центрі утворилася пошкоджена чорна зона, а по краях м'якоть була жовта та здорова. Пошкоджену м'якоть я дуже легко вибрав ложкою.

IMG_20240128_130411-COLLAGE.jpg

То ж я так і нарізав гарбуз кружальцями товщиною 1-2 см, обрізав ножем шкірку і нарізав їх на смужки.

IMG_20240128_130613-COLLAGE.jpg

Так я начистив майже повну ось таку миску. Якщо мені буде потрібно більше, потім дочищу, бо мені просто потрібно буде закласти посудину і не хочу нарізати гарбуз без потреби.

IMG_20240128_132056.jpg

Отож, поки переходимо до приготування інших важливих компонентів нашої запіканки. Спочатку потрібно почистити печериці, зняти з них шкірку. Я це роблю ножем, дружина пальцями, але її пальчика тонкі та тендітні, на відміну від моїх, тому мені легше ножем 😉.

IMG_20240128_134123-COLLAGE.jpg

Далі нарізаємо печериці. Я нарізав пластинками чи як зараз можна казати, слайсами, але дружина попросила нарізати дрібніше (ні, вона мене не контролювала, просто проходила поруч 😄), то я ще трохи почикрижив їх ножем.

IMG_20240128_140522.jpg

Далі чистимо цибулину і нарізаємо її дрібнесенькими шматочками.

IMG_20240128_135947-COLLAGE.jpg

Ставимо на плиту пательню, наливаємо туди олію і висипаємо цибульку. А потім і печериці.

IMG_20240128_140254-COLLAGE.jpg

Поки гриби з цибулькою пасеруються, підготуємо помідори. Адже перед тим, як їх потрібно нарізати, треба зняти шкірку. Для того, щоб це зробити без проблем, просто ошпарюємо помідори окропом і залишаємо на 5-10 хвилин.

IMG_20240128_133621-COLLAGE.jpg

Коли кип'яток вистигне, зняти шкірку з помідорів дуже легко. Ми це робимо і нарізаємо помідори кружальцями.

IMG_20240128_141305-COLLAGE.jpg

Ось і наші печериці готові (в процесі приготування треба посолити і поперчити), вони навіть трохи підрум'янилися 😄.

IMG_20240128_142052.jpg

Повертаємося до основи нашої страви - гарбуза. Секрет того, щоб запіканка була дуже смачною, полягає в тому, що смужки гарбуза потрібно обсмажити з обох боків на олії, попередньо обсипавши їх мукою. Так, це трохи марудно, але якщо не обсмажувати, це зовсім не смачно, вже перевіряли)).

IMG_20240128_132645-COLLAGE.jpg

Сьогодні я ще застосував одне ноу-хау. Ну як ноу-хау, просто зазвичай цю запіканку ми готуємо в духовці, викладаючи всі інгредієнти у скляну гусятницю, але цього разу я запропонував приготувати цю страву у мультиварці, у якій ми готуємо дуже багато страв, але чомусь цю запіканку ніколи не пробували.

Отож, на дно посудини, яким би способом ви не готували, викладаємо смужки обсмаженого з обох боків гарбуза. Тоді викладаємо шар приготованих раніше печериць та викладаємо кружальця помідорів. І все поливаємо майонезом (але не заливаємо 😉).

IMG_20240128_142326-COLLAGE.jpg

Так само викладаємо другий шар, третій. Коли я готував в гусятниці, то там було лише три шари. Але посудина з мультиварки набагато глибша, хоч і не така довга, то ж шарів у мене цього разу вийшло чотири, хоча спокійно влізло б і п'ять. Але гарбуза точно пішло більше, довелося досмажувати, як печериць та помідорів.

IMG_20240128_144904-COLLAGE.jpg

Ось і все покладено, тепер думаю в якому режимі готувати. Вирішив спочатку в режимі запікання (але через пів години передумав і перемкнувся на режим повільного тушіння на півтора години 🙂)

IMG_20240128_150701.jpg

Так, все готово. Ось як воно виглядає (може і не дуже привабливо, але це насправді ду-у-у-же смачно! 😉):

IMG_20240128_215754.jpg

Ну і ось сама страва на тарілці. Їли ми її вже наступного дня, розігрівши у мікрохвильовці. Як ви пам'ятаєте, цього разу замість звичайного гарбуза я використав баттернат, то ж смак дещо відрізнявся. Сама запіканка була доволі солодша і не така водяниста (це плюс), але все одно дуже смачна 😊.

IMG_20240129_204749.jpg

Sort:  
 4 months ago 

Ух ти, як смачно ... Я просто варила гарбузову кашу і любила її, а такої запіканки ніколи не пробувала! А як гарно все оформлено! Та ще й із грибами! І смачно, і корисно! Дякую за рецепт) Здрастуйте! ✋ 🌹

 4 months ago 

На здоров'я! Спробуйте при нагоді 😉

TEAM 1

Congratulations! This post has been upvoted through steemcurator04. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.
Curated by : @o1eh



 4 months ago 

Спочатку дописа думала ви готуете кашу. А потім вже далі зрозуміла. Виглядає смачно

 4 months ago 

Ну, я б так і написав у заголовку: "Гарбузова каша" 😄 Ця страва - це перша і для багатьох єдина асоціація, коли говорять про страва з гарбуза. Але існує безліч реально смачних страв, де використовують гарбуз і які мені дуже подобаються. А от гарбузової каші я не люблю 😉

 4 months ago 

Бооооожечки, яка смакота!

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

 4 months ago 

Виглядає смачно. Я взагалі люблю гарбуз у будь-якому вигляді)

 4 months ago 

Так, це недооцінений овоч

 4 months ago 

Страва класна, я про таку ще не чула. Ми гарбуз не використовуємо, бо не дуже любимо. Я обожнюю поєднання помідорів, грибів і цибулі. Думаю, що запечений гарбуз мені б посмакував. Хочу теж купити такий гарбуз для каші, пора повернути його у наше меню.

 4 months ago 

Це буде правильним рішенням, бо насправді з гарбуза дуже багато смачних страв. Я теж не любив гарбуза, бо ніколи його і не їв)) Гарбузова каша на молоці не рахується, я просто не люблю молочних каш та усіляких макаронів на молоці. А відкрив я гарбуз для себе, коли познайомився з дружиною. Про гарбузовий суп я писав, ще любимо готувати телятину з гарбузом у темному пиві, просто запікаємо м'ясо у рукаві з гарбузом та іншими овочами. Ще пекли гарбузовий хліб, який без значної кількості яєць (чи взагалі без них, точно не пам'ятаю), виходить жовтішим, ніж паска)).

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68846.60
ETH 3872.96
USDT 1.00
SBD 3.66