Кулінарний конкурс. Гарбузовий суп

in Ukraine on Steem6 months ago

IMG_20231210_192548.jpg

Усім привіт! Кулінарний конкурс від @mariam.dariam триває, поточна тема конкурсу - "Перша страва" чи "Суп". То ж я не маю наміру пропускати цього етапу і сьогодні хочу поділитися з вами рецептом смачного гарбузового супу-пюре.

Цього року у нас був дуже хороший урожай гарбузів, то ж ми часто готуємо страви з гарбуза. Переважно це звичайні оранжеві гарбузи, не знаю їхнього сорту, цього року вони всі велетенські як на підбір. І переважно ми готуємо з них. Проте моя мама посадила також кілька гарбузів сорту "баттернат" і це дуже цінний сорт гарбуза, не зважаючи на непоказний зовнішній вигляд. Баттернати не ростуть велетенськими, але вони мають дуже малку кількість відходів. Бо звичайний гарбуз, хай і великий, теж має в собі велетенську порожнину з насінням. Потім частину м'якоті треба видалити, бо вона дуже м'яка та волокниста, то ж і не так багато лишається. А баттернат наче складається з двох частин і порожнина для насіння є лише в одній з них і вона дуже маленька. І ніяких волокон. А м'якоть дуже щільна та солодка. Забігаючи наперед скажу з баттерната вийшов набагато солодший суп, ніж із звичайного гарбуза.

То ж гарбуз нарізаємо скибками та чистимо від шкірки. Я начистив невеличку пластикову миску, чесно кажучи не знаю, скільки там було гарбуза.

IMG_20231209_141324-COLLAGE.jpg

Дехто не дає до цього супу інших овочів, окрім гарбуза. Але я робив за рецептом дружини, а вона завжди додатково дає кілька картоплин, щоб суп був менше водянистим.

IMG_20231210_174835-COLLAGE.jpg

То ж беремо картоплю і кладемо її на низ банячка (це щоб вона швидше зварилася, бо гарбуз легше розварюється), зверху нарізаний кубиками гарбуз. Заливаємо до половини водою і ставимо варитися. Час я також не засікав, лише перевіряв час від часу, поштрикуючи виделкою.

IMG_20231210_175226-COLLAGE.jpg

Коли виделка пролазить, це означає, що час переходити до наступного етапу - блендерування. Хвилина часу блендером - маємо пюре. Тепер надамо йому смаку.

IMG_20231210_190318-COLLAGE.jpg

Даємо сіль, перець до смаку, а також дрібку мускатного горіха.

IMG_20231210_191118-COLLAGE.jpg

Ну а щоб надати супу вершкового смаку, використовуємо плавлені сирки, які натираємо на терці, щоб краще розплавились.

IMG_20231210_190725-COLLAGE.jpg

Також додаємо або вершки, або молоко, що у холодильнику (можна і те, і те 😊). У мене було молоко)).

IMG_20231210_191304-COLLAGE.jpg

Даємо ще супчику трошки побулькати. Пробуємо ще раз на смак, поки не пізно щось додати 😄. Такий суп-пюре дуже добре смакує з грінками. Зазвичай ми робимо їх з білого хліба, але цього разу був тільки сірий (духмяний чи якось так). Теж вийшло непогано)).

Зображення WhatsApp, дата_ 2023-12-12 о 19.23.12_0ae74e8b.jpg

Смачного! 🙂

Sort:  

TEAM 2

Congratulations! This post has been upvoted through Curation Team#2. We support quality posts , good comments anywhere and any tags.


Curated by : @fombae

Screenshot 2023-12-12 092858.png

 6 months ago 

Що-що, а ось гарбузового супу ні разу в житті не готувала, і ніколи не їла - щось серед моїх родичів і знайомих немає в меню такої страви!))) Навіть бабуся, у якої росли гарбузи, робила кашу або пиріжки з гарбузом!)))

 6 months ago 

О, це проблема старшого покоління, воно чомусь недооцінює гарбуз як смачний овоч для приготування страв, моя мама з гарбуза готувала лиш кашу, яку я не любив, тому теж не вважав гарбуз вартим уваги. Це дружина змусила мене полюбити гарбуз, з нього можна приготувати безліч смачних страв!

 6 months ago 

Ви знову не залишили посилання на свій допис під моїм конкурсним дописом. Будемо вважати це традицією🙂.

Як завжди, ваш допис на висоті. Все детально розписано і чудово проілюстровано. Дякую за участь.

Страва мені знайома. Ви її дуже гарно оформили - виглядає апетитно.

 6 months ago 

Про посилання я пам'ятав і забув)). Дякую, просто це не проблема сфотографувати кожен крок, потім легше згадати, що ж я там робив. Бо останнім часом пам'ять мене підводить і якщо не залишу чи не сфотографую, можу потім і не згадати.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 60441.03
ETH 3344.59
USDT 1.00
SBD 2.48