Кулінарний конкурс. Фаршировані печериці

in Ukraine on Steem7 months ago

IMG_20240306_192907.jpg

Привіт, друзі! Цього тижня я вирішив взяти участь у кулінарному конкурсі не в останній день подання заявок, а в передостанній 😄. Сьогодні я вирішив приготувати для конкурсу фаршировані печериці, хоча не мав таких планів ще в обід. Печериці я купив для гарбузової запіканки, рецептом якої я вже ділився в межах конкурсу. Я придбав дуже великі та гарні печериці, хоча можна було б і дрібніші придбати, як я зазвичай роблю, але в магазині інших не було. Вони були такі красиві та апетитні навіть у сирому вигляді, що дружині дуже захотілося фаршированих печериць. Я вирішив, що зможу виділити частину печериці, щоб задовольнити бажання дружини і водночас взяти участь у конкурсі 😉.

IMG_20240306_173114.jpg

Фарширувати печериці можна чим завгодно, але я обрав, мабуть, найдешевший варіант (хоча це не означає несмачний 😉) - начинкою слугують дрібно порізані ніжки підтушені з цибулькою та вареним яйцем. Але давайте все по порядку. Спочатку треба акуратно відламати ніжку.

20240306_233240-COLLAGE.jpg

Потім почистити шапинку зсередини і зняти шкірку ззовні. Але це треба робити дуже обережно і залишити на краю шапинки своєрідний бортик, щоб начинка не випадала назовні. Для цього потрібно кінчиком ножа акуратно прорізати плівку дуже близько до краю, тоді вона легко очищатиметься, а бортик не відламається. Якщо не віддирати одразу шкірку до кінця, то на певному етапі печериці нагадуватиме квітку))

20240306_233458-COLLAGE.jpg

Ось мої печерички вже почищені (я вирішив що по три великих печериці нам з дружиною буде достатньо, га додачу до гарніру з салатом😉).

IMG_20240306_175523.jpg

О, ледь не забув. Треба ставити варитися яйця. Я взяв два про всяк випадок, але використав у підсумку лише одне. Інше завтра піде на канапку до сніданку))

20240306_234038-COLLAGE.jpg

Поки яйця варяться, я тим часом дрібнесенько нарізаю ніжки грибів:

20240306_234322-COLLAGE.jpg

Тепер беремо цибулю і очищаємо її від лушпиння. Оскільки моя цибуля дуже велика, то я використаю лише її половину, яку нарізаю дрібними шматочками.

IMG_20240306_180510-COLLAGE.jpg

Ставлю сковороду на вогонь (це я образно, бо коли вогонь на електричній плиті - то вже халепа 😄) лию олію (достатню кількість для пасерування). Коли вона достатньо нагріється висипаю туди нарізану цибулька, а потім подрібнені ніжки печериць (хоча я гадаю що тут порядок не має особливого значення).

20240306_234749-COLLAGE.jpg

Не забуваємо перемішувати, щоб не згоріло, а також посолити та поперчити 🙂. Коли цибуля починає ставати золотистою, вимикаємо плиту і даємо остигнути.

IMG_20240306_181719-COLLAGE.jpg

Поки начинка остигає, беремося до яєць. Спочатку треба почистити, а потім натерти на дрібній терці.

IMG_20240306_181642-COLLAGE.jpg

Тепер можна все змішувати. До підсмажених ніжок з цибулькою додаємо натерте яйце і трішки майонезу та все добряче перемішуємо. Якщо не достатньо солі чи перцю, додаємо і ще раз перемішуємо.

IMG_20240306_183837-COLLAGE.jpg

Тепер можна начиняти наші печерички)).

IMG_20240306_184227-COLLAGE.jpg

Ставимо їх запікатися в духовку.

IMG_20240306_192717.jpg

І ось наші апетитні фаршировані печериці готові 😊.

IMG_20240306_192932.jpg

Чудове доповнення до вечері 🙂.

IMG_20240306_193438.jpg

Sort:  

!upvote 40


💯⚜2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ Participate in the "Seven Network" Community2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣ ⚜💯.
This post was manually selected to be voted on by "Seven Network Project". (Manual Curation of Steem Seven). Also your post was promoted on 🧵"X"🧵 by the account josluds

the post has been upvoted successfully! Remaining bandwidth: 80%

Your post has been rewarded by the Seven Team.

Support partner witnesses

@seven.wit
@cotina
@xpilar.witness

We are the hope!

 7 months ago 

Ви раніше шеф-поваром не працювали? 😀 Все так смачно виглядає 😋
А я останній час підсів на фаршировані яйця)) Ріжу навпіл і роблю начинку з жовтка, часнику, майонезу, зеленої цибулі (це основа), плюс додаю будь-які підходящі продукти в залежності від того, що є в холодильнику)

 7 months ago 

Чудовий рецепт, Тарасе! От молодець! Зробив "подарунок" дружині до жіночого дня 8 березня!))) Сподіваюсь, вона його оцінила?)))

 7 months ago (edited)

Дякую! Оцінила звісно, з'їла навіть більше ніж я )) На пів печериці 😉 Це, власне, була її ідея, бо я шукав щоб таке приготувати до конкурсу, ось вона мені з цим і допомогла).

 7 months ago 

Я обожнюю гриби і теж колись їх фарширувала, але я додавала фарш. Тепер я гриби готую рідко, бо чоловік любить їх збирати, але не любить їсти 🤷‍♀️.

Ваші грибочки виглядають ду-у-уже смачно☺ !

 7 months ago 

Ваші грибочки виглядають ду-у-уже смачно☺ !

Дякую! Я аж завстидався😊

чоловік любить їх збирати, але не любить їсти 🤷‍♀️.

То є така хвороба))) Але насправді, судячи по його допису @o1eh любить їсти, білі і опеньки точно. Просто він, як і я, мабуть приносить більше, ніж може з'їсти 😉.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 68244.61
ETH 2640.30
USDT 1.00
SBD 2.69